اخبار داغ

ترک مجمع کار خوبی نیست

فرهادیان: انتخابات ژیمناستیک برگزار می شود/ منتظر تایید نهایی نامزدها هستیم

فرهادیان: انتخابات ژیمناستیک برگزار می شود/ منتظر تایید نهایی نامزدها هستیم
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش گفت: تلاش مجموعه ورزش کشور این است که ورزش بدون حاشیه پیش برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان اظهار داشت: همانطور که قول داده بودیم یازدهمین مجمع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی در دو سه ماه گذشته را برگزار کردیم و تنها مجمع باقیمانده تا پایان سال، ژیمناستیک است که فردا انجام خواهد شد. در مجمع انتخاباتی ناشنوایان،‌ دو همکار و دوست با هم رقابت کردند که تیشه‌گران با 36 رأی برنده شد. با وضعیتی که فدراسیون‌ها پیدا کرده‌اند، مشکلات ما کمتر خواهد بود و تا بازی‌های آسیایی، مجامع انتخاباتی همه فدراسیون‌ها برگزار خواهد شد و فدراسیونی با سرپرست اداره نمی‌شود.

وی در مورد بودجه بیش از 100 میلیاردی بازی‌های نوروز در تهران گفت:‌ اطلاع دقیقی از این عدد ندارم ولی آن طور که گفته می‌شود، بودجه کلانی برای این بازی‌ها اختصاص پیدا نکرده و نمی‌دانم چرا برخی ارقام نجومی در مورد آن، مطرح می‌شود.

فرهادیان در مورد حاشیه‌های برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد:‌ ما آنچه وظیفه قانونی خود می‌دانیم، انجام می‌دهیم ولی باید دید چه پیش می‌آید. ما از 120 روز قبل،‌ همه موارد را طبق قانون انجام داده‌ایم و منتظر تایید نهایی نامزدها هستیم. تایید صلاحیت‌ها اصلا در اختیار ما نیست و نهادهای نظارتی و امنیتی در این بین دخیل هستند. اگر به همین شکل پیش برویم، مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. اینکه مجمع ترک شود، نگاه خوبی نیست. تلاش مجموعه ورزش کشور این است که ورزش بدون حاشیه پیش برود. برای فدراسیون ژیمناستیک هم مثل دوچرخه‌سواری تلاش می‌کنیم که حاشیه‌ و مشکلی پیش نیاید و رئیس انتخاب شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه