اخبار داغ

دانشمند هسته‌ای در گفتگویی تلویزیونی مطرح کرد؛

برطرف شدن متاستاز بیماران سرطانی با درمان دانشمندان ایرانی!

برطرف شدن متاستاز بیماران سرطانی با درمان دانشمندان ایرانی!
دانشمند هسته‌ای: متاستاز کل بدن بیمار سرطانی، با تزریق چند دوز از رادیو داروی هوشمند ما، از بین رفت و کشورهای همسایه خواستار واردات رادیو داروهای ما هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانشمندان ایرانی رادیو دارویی هوشمند ساخته اند که سرطان را درمان می کند. این داروی جدید با تقویت گلبول های سفید خون بیمار را به داروی هوشمندی تبدیل می کند که با شناسایی تومورهای سرطانی پیشرفت و رشد آنها را متوقف می کند . در مرحله بعد آن ها را نابود می کند و دیگر اجازه فعالیت به آنها نمی دهد. متخصصان امیدوارند در آینده نزدیک این داروهای هوشمند به تولید انبوه برسند .

پیشرفته ترین کشور در درمان سرطان

در کشور ما در حال حاضر درمان هایی که برای سرطان وجود دارد با استانداردهای روز دنیا مطابقت می کند . پیشرفته ترین روش های درمانی که برای درمان سرطان ها در دنیا وجود دارد ، خوشبختانه در کشور ما قابل انجام می باشد . بسیاری از داروها که در دنیا برای این منظور استفاده می شود در کشور ما وجود دارد .

در این روش اشعه رادیواکتیو در کنار تومور یا داخل تومور قرار می دهیم . تفاوت این روش با روش های معمول اینست که در سایر روش ها اشعه از بیرون تابیده می شود که به ارگانهای اطراف تومور بیشتر آسیب می زند اما در این روش چون از داخل اشعه تابیده می شود کمتر آسیب می بیند .

در این روش اشعه به دو صورت تابیده می شود :

    اشعه از خارج تابیده می شود که ارگانهایی سالم مانند فک و دهان و غدد بزاقی در معرض اشعه قرار می گیرد. از آنجائیکه حساسیت این ارگانها زیاد است می تواند بعد از درمان عوارضی از جمله خشکی دهان و مشکلات دندانی برای بیمار ایجاد کند .
    کاشت ماده رادیواکتیو در داخل ناحیه ای که تومور قرار گرفته می باشد . در این روش اشعه به صورت خیلی کم به ارگان های سالم تابیده می شود در نتیجه عوارض خیلی کمتری برای بیمار دارد . همچنین نتیجه درمان بهتر است . مثلا بیماری که تحت درمان اشعه خارجی قرار می گیرد ، در ۶ هفته و ۳۰ جلسه انجام می شود اما این درمان در ۵ روز انجام می شود .

امروزه سرطان با روش های نوین قابل درمان است . البته به شرطی که متاستاز به همه بدن نداشته باشد و به موقع تشخیص داده شود . برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام مراجعه کنید .

جدیدترین روش درمان سرطان مغز

کشف جدید دانشمندان عمر  مبتلایان به سرطان مغز را افزایش می دهد . جمعی از دانشمندان دانشگاه نیوکاسل در کشف خود به این نتیجه رسیده اند که سلول های سرطانی برخلاف تصور ۶۰ ساله دانشمندان برای رشد به چربی نیاز دارند نه قند . در نتیجه ۶۰ سال مسیر درمان سرطان مغز را اشتباه رفته اند . این محققان معتقدند نتیجه این تحقیق رویکرد جدیدیری در درمان مبتلایان به سرطان مغز را به وجود آورده و با مراقبتا های بیشتر امکان درمان و افزایش طول عمر مبتلایان بیشتر می شود.

به گزارش راه دانا، بسیاری از مردم تصور می کنند سرطاتن بیماری لاعلاج است اما در حقیقت اینطور نیست . ممکن است صعب العلاج باشد اما قابل درمان است . خو.شبختانه با پیشرفتهایی که در دنیا و کشور ما این بیماری در اکثر موارد قابل درمان است . هدف از بهترین درمان اینست که بیمار بهترین نتایج را داشته باشد در عین حال کمترین عوارض را در پی دارد .

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
روزبه جعفری -> 1401/12/28
پاسخ

ادرس مطب دکتر و یا مرکز درمانی متاستازها با روش رادیک درمان هوشمند رو میخواستم.