اخبار داغ

آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری به روایت سرمربی تیم

نصیرشلال: برای کیانوش و سهراب استثنا قائل شدیم/ مسابقات متفاوتی در کره جنوبی پیش رو داریم

نصیرشلال: برای کیانوش و سهراب استثنا قائل شدیم/ مسابقات متفاوتی در کره جنوبی پیش رو داریم
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: برای اردوی فعلی یک استثنا برای کیانوش و سهراب قائل شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره شروع نخستین اردوی تیم ملی وزنه برداری در محل آکادمی ملی المپیک اظهار داشت: هدف نخست ما آماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیاست که به دلیل تاثیر آن در کسب امتیازات سهمیه المپیک، قطعا سطح مسابقات با چند دوره قبل متفاوت خواهد بود.

وی افزود: تمام نفرات در این اردو حضور یافته و تا اعزام به مسابقات آسیایی در جینجو کره جنوبی، در اردو خواهند بود. این تیم، تیمی است که دو سه ماه اردو نداشته و وضعیت ورزشکاران مشخص نیست. باید در مدت زمان اندک با یک تمرین منظم تیم را به هماهنگی لازم برسانیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی بزرگسالان با ترکیب کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد و قرار نیست به وزن کشی بسنده کنیم. بنابراین تمام وزنه برداران باید روی سکو بروند.

قهرمان دسته 105 کیلوگرم بازی های المپیک لندن همچنین بیان کرد: در بلندمدت هم باید به افراد بیشتری این شانس را بدهیم که در اردو باشند و تمرین کنند. بنابراین نفرات جدیدی هم در حین اردو یا بعد از آسیایی به تیم ملی اضافه می کنیم تا با توجه به نزدیکی بازی های آسیایی و بزرگسالان جهان دو تیم آماده داشته باشیم.

نصیرشلال در مورد حضور افراد در اردو نیز توضیح داد: کیانوش رستمی با هماهنگی و موافقت کادر فنی، دیرتر به اردو ملحق خواهد شد.

وی در این باره گفت: کیانوش رستمی ورزشکار باتجربه ای است و تمرینات را منظم و درست انجام می‌دهد. اما در مورد حضور در آزمایشات دوپینگ و رکوردگیری، در کنار بقیه خواهد بود. این استثنا را برای سهراب مرادی هم به دلیل سن و تجربه و به عنوان یک ورزشکار عنوان دار جهانی و المپیک قایل هستیم چون معتقدیم شاید از لحاظ ذهنی، می توانند بهتر و راحت تر تمرین کنند. نهایتا تمامی وزنه برداران اگر در خاتمه اردو و رکوردگیری ها، جزو نفرات برتر باشند همراه تیم و در کنار تیم اعزام خواهند شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه