اخبار داغ

تاریخ کنسرت خواننده آلبوم «سیزده ساعت عاشقی» مشخص شد

تاریخ کنسرت خواننده آلبوم «سیزده ساعت عاشقی» مشخص شد
احمدرضا شهریاری (احمد سُلو) پس از اجرای اولین کنسرت خود در اواخر سال گذشته، نهم فروردین تازه‌ترین اجرای زنده خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کنسرت، احمد سلو در تاریخ نهم فروردین در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود تا برای دومین بار به فاصله کمتر از یک ماه مجددا میزبان هواداران خود باشد.

کنسرت پیش روکه به تهیه کنندگی مجید طوسی و مدیریت اجرایی احسان طوسی برگزار می شود، شامل اجرای مجموعه ای از قطعات پر خاطره این خواننده است که در ۲ سانس ۱۹ و۲۲ برگزار می‌شود.

اعضای ارکستر و نوازندگان نیز از هنرمندان مجرب و با استعداد کشور هستند تنظیم تمام قطعات برای این کنسرت توسط مهران مریخ انجام شده است.

احمدرضا شهریاری (احمد سُلو) فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۸ به عنوان آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده آغاز نموده و قطعات زیادی طی این سال‌ها از این هنرمند منتشر شده است که از جمله این قطعات می‌توان به «زیبای بی عاطفه»، «قهرمان»، «عشق مجازی» و «سلطان قلبم» اشاره کرد.

آلبوم «آخرین بار» اولین آلبوم دارای مجوز این خواننده است، ضمن اینکه مجموعه هایی چون «عشق‌ مجازی» و «سیزده ساعت عاشقی» از دیگر آلبوم‌های‌احمد سلو هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه