اخبار داغ

تمرین کشتی‌گیران فرنگی‌کار با ۳ قهرمان آزاد جهان

تمرین کشتی‌گیران فرنگی‌کار با ۳ قهرمان آزاد جهان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی امروز در سالن شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تمرینات متفاوتی را برای حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرمحمد یزدانی درنظر گرفته بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، تمرین صبح امروز آزادکاران به دو قسمت تمرینات نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا و سایر نفرات حاضر در اردو تقسیم شده بود.

بر این اساس نفرات اعزامی به رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قزاقستان تمرینات مشترک خود را با کشتی گیران عراقی که از دیروز در کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی حضور دارند، برگزار کردند.
اما مهمترین قسمت تمرین امروز تمرین حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرمحمد یزدانی با سعید کریمی زاده، حامد عبدولی و مرتضی پورعیسی از ملی پوشان فرنگی کار بود.
این تمرین با برنامه ریزی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و حضور طالب نعمت پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی و قهرمان جهان در دو تایم پرفشار برگزار شد.
هدف از برگزاری این تمرین، شبیه سازی مسابقه کشتی با حریفانی بود که بیشتر با کار روی دستان و فنون بالا به مصاف نمایندگان کشورمان می روند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه