اخبار داغ

هرج و مرج در اسرائیل؛

بایدن: نتانیاهو را به زودی دعوت نمی‌کنم

 بایدن: نتانیاهو را به زودی دعوت نمی‌کنم
هرج و مرج و اشفتگی در سرزمین های اشغالی و تل آویو به قدری است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا می گوید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به این زودی به واشنگتن دعوت نمی‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در کالیفرنیا درباره اصلاحات حقوقی و قضایی در کابینه رژیم صهیونیستی گفت: من مانند بسیاری از حامیان قوی اسرائیل، بسیار نگران هستم. نگران هستم که آنها این موضوع را به درستی کنند. آنها نمی توانند این راه را ادامه دهند و من این موضوع را روشن کرده ام.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه اسرائیل نمی تواند به این شکل ادامه دهد، گفت که به زودی (در کوتاه مدت) نتانیاهو را به کاخ سفید دعوت نخواهد کرد.

در حالی که تل آویو در آتش خشم صهیونیست ها قرار دارد، روزنامه نیویورک تایمز روز سه شنبه به وقت محلی به نقل از «توماس نایدز» سفیر واشنگتن در سرزمین اشغالی نوشته بود که رئیس جمهور آمریکا در ماههای آینده میزبان نتانیاهو است.

سفیر آمریکا در سرزمین اشغالی اعلام کرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در ماه های آینده میزبان بنیامین نتانیاهو در واشنگتن باشد.

نایدز، در مصاحبه ای جداگانه با تایمز اسرائیل گفت که هیچ تاریخی برای این سفر مشخص نشده است.

وی افزود: مطمئنم به زودی بایدن و نتانیاهو شخصا با یکدیگر دیدار خواهند کرد. بدون تردید، به محض اینکه برنامه های آنها هماهنگ شود، او به کاخ سفید خواهد رفت.

سفیر آمریکا به شبکه آی۲۴ نیز گفت که نتانیاهو برای اواسط آوریل به واشنگتن دعوت می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیش از بایدن، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد هنوز برنامه ای برای سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا اعلام نشده است.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: هنوز برنامه ای برای سفر بنیامین نتانیاهو به آمریکا وجود ندارد.

به گفته وی،‌ سفر رهبران اسرائیل به واشنگتن در گذشته بارها انجام شده است و نتانیاهو احتمالا در آینده به آمریکا سفر خواهد کرد.

در پی اعتراضات به تصمیم های کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو»، موجی از اعتصابات، سرزمین های اشغالی فلسطین را فرا گرفته، به گونه ای که زندگی مردم از حالت عادی خارج شده است.

اعتصابات سراسری و اعتراضات هفتگی سرانجام موجب شد که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی اندکی از طرح جنجالی اصلاح نظام قضایی عقب نشینی کند، هرچند اظهارات وی برای تعویق این طرح با تردید مخالفان و حمایت هوداران وی همراه بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه