اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

طنازی که برای روبیکا حاشیه ساز شد! / از خوانندگی ژاله صامتی تا خاطرات حمام زنانه

طنازی که برای روبیکا حاشیه ساز شد! / از خوانندگی ژاله صامتی تا خاطرات حمام زنانه
تاک شوی «طناز» به میزبانی و کارگردانی کمال تبریزی از اول فروردین ماه در روبیکا منتشر شد و حاشیه های این برنامه باعث شد تا ساترا موقتا جلوی انتشار این برنامه را بگیرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه گفت و گو محور و تاک شوی «طناز» به تهیه کنندگی حامد قشلاقی و به میزبانی و کارگردانی کمال تبریزی از اول فروردین ماه در قالب پلتفرم روبیکا منتشر شد؛ پیش از پخش این برنامه، گمانه زنی های فراوانی در فضای مجازی برای پلتفرم پخش کننده این برنامه شده بود که در نهایت «روبیکا» میزبان «طناز» می شود.

برنامه ای که میزبان چهره های هنری همچون مازیار لرستانی با شکل و شمایلی جدید (همان شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت)، ژاله صامتی، حسن معجونی، بیژن بنفشه خواه و شقایق دهقان بوده است و گفتگوهای حاشیه ساز این برنامه در این روزها در فضای مجازی به شدت وایرال شده و انتقادات فراوانی را به سوی این برنامه و به خصوص روبیکا روانه کرده است؛ از خاطرات مازیار لرستانی که به حمام زنانه و یا توالت مردانه رفته تا خوانندگی ژاله صامتی و تاکید او بر اینکه یک بازیگر توانا باید رقاصی بلد باشد و شیطنت های کمال تبریزی که بلافاصله از او می پرسد پس شما هم احتمالا خوب بلدید برقصید؟!

پیش از «طناز» تاک شوهای فراوانی در تلویزیون و همین پلتفرم های شبکه نمایش خانگی ساخته و منتشر شده که همه صرفا میزبان بازیگران و چهره های هنری بوده اند و گویا تهیه کنندگان این برنامه ها برای دیده شدن بیشتر برنامه حاضرند حتی موازین اخلاقی و حرفه ای اجرا را کنار بگذارند تا صرفا بخش هایی از برنامه آنها در فضای مجازی وایرال شود و لایک و کامنت بیشتری بگیرد.

از روبیکا انتظار پخش چنین برنامه هایی نمی‌رفت

اساسا معلوم نیست بر اساس چه ضابطه و قوانینی این برناهه ها مجوز پخش می گیرند؟! لااقل از روبیکایی که سیاستگذاری ها و خط و مشی آن از سایر پلتفرم ها مشخص است، انتظار پخش چنین برنامه هایی نمی رود و این انتظار وجود دارد که به بهانه عید نوروز و فلان مناسبت و رقابت با سایر پلتفرم ها، رعایت موازین اخلاقی در اولویت روبیکا باشد نه وایرال شدن به هر قیمتی!

هرچند مسئولین ساترا اعلام کردند که قسمت های منتشرشده «طناز» در ۲۸ اسفندماه به ما تحویل داده شده و فرصتی برای بازبینی وجود نداشته و قسمت های بعدی این برنامه، قطعا بعد از بازبینی های ساترا اجازه پخش خواهد گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه