اخبار داغ

نماینده ساوجبلاغ:

وعده وزارت ورزش درباره ورزشگاه ۵ هزار نفری غرب البرز عملی نشد

وعده وزارت ورزش درباره ورزشگاه ۵ هزار نفری غرب البرز عملی نشد
نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: درباره پروژه نیمه‌تمام ورزشگاه ۵ هزار نفری غرب البرز به وزیر ورزش تذکر خواهم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گروه استانی تیتر یک، علی حدادی نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: سالن‌های نیمه تمام ورزشی آراد و سعیدآباد نیازمند اعتبار هستند.

رئیس مجمع نمایندگان البرز با اشاره به اینکه در گفتگو با وزیر ورزش بنا شد از اعتبار ملی به پروژه‌های مذکور اختصاص داده شود، افزود: این سالن‌ها اولویت دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ اظهار داشت: در رایزنی با سازمان برنامه و بوجه البرز اعتبارات استانی برای تکمیل سالن‌های مذکور در نظر گرفته شد.

حدادی تصریح کرد: درباره پروژه نیمه تمام ورزشگاه ۵ هزار نفری غرب البرز به وزیر ورزش تذکر خواهم داد، البته در سفر ریاست جمهوری هم بررسی شد.

وی در بخش دیگری گفت: عضویت ایران در پیمان شانگهای بدون بهانه‌هایی چون FATF آورده خوبی را در زمینه اقتصادی برای کشورمان خواهد داشت.

حدادی افزود: پیمان شانگهای مولفه‌های فراوانی در بخش اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دارد اما مهم‌ترین مولفه آن دلارزدایی است.

نماینده مردم ساوجبلاغ تاکید کرد: ۲۱ کشور از جمله ایران در دنیا اراده کردند تا در قالب پیمان بریکس و شانگهای دلار را کنار بزنند.

حدادی افزود: با حذف سلطه دلار و حفظ ارزش پول ملی مهار تورم را شاهد خواهیم بود و مشکلات معیشتی را به حداقل می‌رسد.

وی اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت باید چابکتر عمل کنند، متأسفانه برخی تصمیمات از جمله گزفتن نظارت بازار از صمت خوب نبود.

نماینده مردم نظرآباد گفت: واگذاری نظارت بر بازار به جهاد کشاورزی ناکارآمدی آن را نشان داد و این موضوع در مجلس بررسی می‌شود.

حدادی ایجاد وزارت بازرگانی را مولفه‌ای برای نظارت دائمی بر بازار دانست و افزود: با این رویه بهبود صادرات را هم شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: وزارت ورزش مصوبات ورزشی در سفر رئیس جمهور به غرب البرزرا اجرایی نکرده و مثمر ثمر هم نبوده است.

حدادی تصریح کرد: یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری ورزشگاه ۵ هزار نفری بود اما اعلام کردند این ورزشگاه باید به ۲ هزار نفر تقلیل پیدا کند!

وی گفت: ۵۱۰ هزار نفر جمعیت غرب البرز نیازمند اتمام پروژه مذکور هستند و در بخش‌های ورزشی، هنری و ورزشی بهترین‌ها را داریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه