اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس:

اسلام با ارتقاء جایگاه زنان به معامله و زنده به گور کردن آن‌ها پایان داد

اسلام با ارتقاء جایگاه زنان به معامله و زنده به گور کردن آن‌ها پایان داد
عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پیش از اسلام زنان را معامله می‌کردند، آن‌ها را مایه ننگ دانسته و دختران خود را زنده به گور می‌کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گروه استانی تیتر یک، حجت‌الاسلام مفید کیائی‌نژاد، گفت: عده‌ای تصور می‌کنند حجاب ساخته و پرداخته روحانیت است.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه حجاب برگرفته از روایات و آیات قرآن است، افزود: حجاب علاوه بر خانم‌ها به آقایان هم بازمی‌گردد.

حجت‌الاسلام کیائی‌نژاد اظهار داشت: البته اینگونه نیست حجاب صرفاً چادر باشد، زیرا زنان سوریه و لبنان پوشیه دارند اما چادر حجاب برتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: برخی اعتقاد دارند حجاب یعنی زن داخل خانه باید بماند اما اینگونه نیست، زن باید در اجتماع باشد اما مقررات اسلامی را رعایت کند.

نماینده سابق مردم ساوجبلاغ، گفت: پیش از اسلام زنان را معامله می‌کردند، آن‌ها را مایه ننگ دانسته و دختران خود را زنده به گور می‌کردند.

حجت‌الاسلام کیائی‌نژاد با اشاره به اینکه اسلام به زن ارزش داد، افزود: شأن زن باید رعایت و از اختلاط و نگاه‌های شهوت‌آلود جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: عدم رعایت قانون عفاف و حجاب فساد را به دنبال دارد و سبب اختلافات خانوادگی شده که ناشی از همین مقوله است.

نماینده سابق مردم نظرآباد، تأکید کرد: اگر عده‌ای بدانند که رضا خان چه خیانتی با کشف حجاب به اسلام و قرآن کرده از وی حمایت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام کیائی‌نژاد با اشاره به اینکه رضاخان چادر را چارچوب ذلت می‌دانست، گفت: با همین اعتقاد هم مردم را در گوهرشاد به گلوله بست.

وی افزود: دشمن اصراری به نتیجه گرفتن از کار خود در بازه زمانی کوتاه ندارد و برای به هم ریختن کانون خانواده، مادران را به فساد می‌کشاند.

نماینده مردم طالقان در خاتمه خاطرنشان داشت: مادر نقش بسزایی در تربیت فرزند دارد و بهشتی‌پرور خواهد بود، این همان سیره مد نظر اسلام و قرآن است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه