اخبار داغ

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج مطرح کرد؛

واردات تجهیزات آتش‌نشانی کرج در پیچ و خم نوسان ارز

واردات تجهیزات آتش‌نشانی کرج در پیچ و خم نوسان ارز
رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: بخش عمده‌ای از تجهیزات وارداتی بوده و با قیمت مستقیم ارز سر و کار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تیتر یک، محمد یساولی رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج، گفت: هفته گذشته حریق در برج ۸ طبقه با ۳۲ واحد پارسه کرج رخ داد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج افزود: همکاران ما توانستند ۷۰ نفر از شهروندان را که در طبقات درگیر حریق شده بودند را انجات دهند. 

وی اظهار داشت: ۲۱ نفر با بالابر از معرکه حریق نجات داده شدند و مابقی افراد پس از اطفاء و تخلیه دود از آن شرایط رهایی پیدا کردند. 

یساولی با اشاره به اینکه خوشبختانه حادثه مذکور فوتی نداشت، درباره امکانات آتش نشانی تصریح کرد: ۲ دستگاه نوردبان بالابر داریم. 

وی گفت: یک دستگاه ۵۵ متری و دیگری ۳۲ متری است و شهرداری و شورای شهر کرج هم در تکاپوی تکمیل کردن تجهیزات هستند. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج افزود: ۲ دستگاه نوردبان مذکور در حریق برج پارسه ۲۱ نفر را نجات داد و اگر نبود شاهد اتفاقات بدتری بودیم. 

یساولی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از تجهیزات وارداتی بوده و با قیمت مستقیم ارز سر و کار دارد، تحریم هم شرایط را سخت‌تر کرده است. 

وی تأکید کرد: شورای شهر کرج با جدیت پیگیر خرید و تکمیل تجهیزات آتش‌نشانی بوده و تا پایان سال شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج در بخش دیگری گفت: برخی از افراد عادی با اخلاق غیر حرفه‌ای اقدام به فیلمبرداری از حوادث می‌کنند.
 
یساولی افزود: مردم تمرکز همکاران ما را بر هم زده و شرایط حوادث را با به گونه‌ای دیگر منتقل می‌کنند که کار را سخت‌تر می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه