اخبار داغ

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضربه محکمی به دشمنان خواهد زد

مشارکت حداکثری در انتخابات ضربه محکمی به دشمنان خواهد زد
اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران با بیان اینکه هدف حمله تروریستی در کرمان از بین بردن وحدت مردم ایران بود، اظهار کرد: ما با حضور پر رنگ و شرکت در انتخابات پیش رو، وحدت خود را بیشتر از همیشه حفظ می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سپیان کاشچیان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز» با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان، اظهار کرد: متاسفانه در هفته‌های اخیر شاهد شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در کرمان بودیم و من از فرصت استفاده می‌کنم و مراتب تسلیت خودم را به خانواده محترم آنها عرض می‌کنم و از خداوند می‌خواهم به خانواده‌هایی که از این طریق آسیب دیدند، بهبود ببخشد.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران افزود: هدف از این حرکت تروریستی از بین بردن وحدت و یکپارچگی مردم ایران بود ولی ما به عنوان مردم این کشور از این مسئله در راه تعمیق وحدت و یکپارچگی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاری، ادامه داد: در همین راستا در ماه‌های آینده ما انتخابات را در پیش داریم و با حضور یکپارچه و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پاسخی سخت به این حرکاتی که می‌خواهند آسیب به این وحدت بزنند، خواهیم داد.

کاشچیان در پایان گفت: من همه مردم را تشویق می‌کنم که در این انتخابات حضور داشته باشند و من مطمئن هستم انتخابات بسیار خوبی پیش‌رو خواهیم داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه