اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری پاسخ داد:

رویکرد رئیس جمهور منتخب چه باید باشد؟

رویکرد رئیس جمهور منتخب چه باید باشد؟
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگویی رویکردی که رئیس جمهور منتخب بعد از ۱۶ تیرماه باید اتخاذ کند را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: پانزدهم تیرماه روز بسیار باشکوهی را سپری کردیم، روزی که با رای دادن مقام معظم رهبری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شروع شد و با تلاش طرفداران نامزدهای انتخاباتی که بسیار بالا بود، باعث شده که انتخابات پرشور برگزار شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حاصل این انتخاب که مورد تأیید شورای نگهبان قرار بگیرد، هر آنچه که باشد مقبول همه ملت ایران است و بعد از تنفیذ حکم توسط مقام معظم رهبری، فرد منتخب رئیس جمهور رسمی کشورمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پس از معرفی منتخب ریاست جمهوری، رقابت‌ها کنار گذاشته و رفاقت‌های شروع شود و دست به دست هم داده شود تا بتوانیم راه شهیدان خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی را استمرار دهیم، ابراز کرد: آنچه که وظایف قانونی برای یک رئیس جمهور مشخص شده است، یقیناً باید به‌طور دقیق انجام شود، رئیس جمهور باید هیات دولت را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند و پس از تصویب در مجلس، هیات دولت شروع به‌کار خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهایی افزود: مسئله مهم این است که رئیس جمهور منتخب باید بداند که رئیس جمهور کل کشور ایران است و دوران رقابت‌ها تمام شده و از افراد ضعیف و افرادی که با آرمان مقدس جمهوری اسلامی زاویه‌دار هستند در مسئولیت‌ها استفاده نکند، افرادی را به‌کار گیرد که قوی باشند، معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، اهداف را در نظر بگیرند و برنامه‌هایی که مصوب و قانونی ابلاغ شده و رئیس جمهور باید آن‌ها را انجام دهد را دنبال کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رئیس جمهور منتخب به آن چیزی که مردم ایران نشان دادند و آن درخواست استمرار خط مشی شهید آیت‌الله رئیسی و دولت همراه ایشان است، توجه کند.

وی اظهار کرد: مردم هم وظیفه دارند در آن جاهایی که احساس می‌کنند دولت درست عمل می‌کند، دولت را یاری، همراهی و حمایت کنند و در جاهایی که احساس می‌کنند، ضعفی وجود دارد و کار را آن‌گونه که باید پیش نمی‌رود، مطالبه‌گری کنند و از راه‌های قانونی برای رساندن اعتراض خود استفاده کنند، اگر همه به وظیفه خودشان آن‌گونه که شاید و باید عمل کنند ان‌شاءالله کشور رو به‌جلو حرکت خواهد کرد و با وجود مجلس، رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم بیدار و هوشیار مشکلی به‌وجود نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهایی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید توجه داشته باشد که وی نه ‌فقط رئیس جمهور ملت ایران است و تمام جبهه مقاومت و مظلومان و مستضعفان جهان منتظر هستند تا اقدامات وی را در صحنه بین‌الملل ببینند و صلابت و استواری رئیس جمهور منتخب بر آرمان‌ها را شاهد باشند و با دل گرم در مقابل هجمه‌های دشمنان اسلام و بشریت بتواند، مقاومت کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه