اخبار داغ

هر آنچه که باید در رابطه با خرید ژل ماشین ظرفشویی بدانید!

هر آنچه که باید در رابطه با خرید ژل ماشین ظرفشویی بدانید!
یکی از مزیت های بکارگیری از ژل های ماشین ظرفشویی این است که امکان تنظیم حجم مصرفی شوینده بسته به میزان کثیفی و تعداد ظروف وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ژل ماشین ظرفشویی به آسانی در آب حل شده و از ترکیب پایه آب تشکیل شده است و همین امر سبب عدم ساییدگی ظروف براق، شیشه ای و ظریف خواهد شد. یکی از مزیت های بکارگیری این ژل ها این است که امکان تنظیم حجم مصرفی شوینده بسته به میزان کثیفی و تعداد ظروف وجود دارد. به عنوان مثال، در صورت کم بودن تعداد ظروف داخل ماشین ظرفشویی و همچنین چندان کثیف نبودن آنها می توانید مقدار کمی از ژل را به کار ببرید. از مصرف مایع ظرفشویی دستی به جای ژل خودداری کنید چرا که این کار سبب آسیب رسیدن به دستگاه شما خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ژل ماشین ظرفشویی , به آسانی در آب حل شده و از ترکیب پایه آب تشکیل شده است و همین امر سبب عدم ساییدگی ظروف براق، شیشه ای و ظریف خواهد شد. یکی از مزیت های بکارگیری این ژل ها این است که امکان تنظیم حجم مصرفی شوینده بسته به میزان کثیفی و تعداد ظروف وجود دارد. به عنوان مثال، در صورت کم بودن تعداد ظروف داخل ماشین ظرفشویی و همچنین چندان کثیف نبودن آنها می توانید مقدار کمی از ژل را به کار ببرید. از مصرف مایع ظرفشویی دستی به جای ژل خودداری کنید چرا که این کار سبب آسیب رسیدن به دستگاه شما خواهد شد. ,

بهترین ژل های ماشین ظرفشویی اصل را از یک فروشگاه معتبر می خواهید تهیه کنید؟ برای خرید ژل ظرفشویی از ارس خرید روی این لینک کلیک کنید.

, خرید ژل ظرفشویی از ارس خرید, خرید ژل ظرفشویی از ارس خرید,

 

,

می توان از ژل ماشین ظرفشویی به عنوان نسل جدیدی از مواد شوینده نام برد. آب، ترکیب پایه این مواد شوینده به شمار می آید، در نتیجه، این ویژگی حل شدن سریع ژل در مراحل شستشو در آب را در پی خواهد داشت و علاوه بر آن، هیچگونه آسیبی را برای ظروف حساس در بر ندارد. ژل ظرفشویی، شباهت فراوانی به مایع ظرفشویی دارد، ولی این مسئله دلیلی بر استفاده از مایع ظرفشویی به جای ژل نمی باشد. در صورت مقایسه این سه ماده شوینده از لحاظ قیمت با یکدیگر، می توانیم بگوییم که قرص ظرفشویی، ژل و پودر به ترتیب دارای بیشترین قیمت هستند.

, ژل ظرفشویی،,

ژل ماشین ظرفشویی چه مزایایی دارد؟

,

ژل ماشین ظرفشویی جهت شستشوی خاص مصارف خانگی در اولویت قرار دارد. در صورت مقایسه ژل با پودر، می توانیم بگوییم که امکان کنترل مقدار کافی شوینده بر اساس مرحله شستشو و مقدار ظروف، به علت آهسته رها شدن ژل های شستشو وجود دارد. علاوه بر آن، شاهد به راحتی شسته شدن این ژل ها نیز خواهیم بود.

,

همچنین، ترکیباتی که بر پایه آب هستند، آسیبی به ظروف حساس نمی رسانند. ساخت ژل های شستشو در قالب قرص های شستشو صورت می گیرد. هر چند قیمت ژل شستشو بیشتر است، ولی سبب انتشار دوز ثابتی از شوینده می گردد.

,

محل ریختن ژل ماشین ظرفشویی در دستگاه

,

یکی از نکات حائز اهمیت پیش از خرید ژل ماشین ظرفشویی این است که آیا دستگاه شما قابلیت استفاده از ژل را دارد یا خیر؟ بنابراین در نخستین گام به مطالعه دفترچه ماشین ظرفشویی خود بپردازید. پس از مطمئن شدن از این مسئله که دستگاه تان از چنین ویژگی برخوردار است، اقدام به انتخاب ژل مناسب برای آن نمایید. بر اساس مطالب قبلی، تولید این محصول توسط برندهای متعددی انجام می گیرد. از برندهای معروف تولیدکننده این ژل می توان به ژل ظرفشویی پریل ، ژل ظرفشویی فست دراپ ، ژل ظرفشویی فینیش و ژل ناتار اشاره نمود که دارای قدرت پاک کنندگی بالایی هستند.

,  ژل ظرفشویی پریل , ژل ظرفشویی فست دراپ, ژل ظرفشویی, فینیش, ژل ناتار,

در صورتی که اخیراً تصمیم به استفاده از ژل ماشین ظرفشویی گرفته اید، ممکن است این پرسش برای شما ایجاد شود که این ژل را باید در کجای دستگاه ریخت؟ در بخش داخلی پشت درب ماشین ظرفشویی، فضایی جهت ریختن مواد شوینده در نظر گرفته شده است. این فضا دارای دو بخش متفاوت است، بخش اول ظاهری دایره ای دارد و جلادهنده را در این قسمت می ریزند. و بخش دوم ظاهری مربعی داشته که ژل ماشین ظرفشویی را نیز در این قسمت می ریزند. پس از باز نمودن درب دستگاه و برداشتن پوشش نگهدارنده مواد شوینده، اقدام به ریختن مقداری ژل به میزان مورد نیاز در آن نمایید. همچنین محل ریختن قرص و پودر ماشین ظرفشویی نیز در همین قسمت است.   

,

ژل ماشین ظرفشویی چه مزایایی دارد؟

, ژل ماشین ظرفشویی چه مزایایی دارد؟,

نحوه تهیه و خرید ژل ماشین ظرفشویی

,

شما می توانید اقدام به خرید انواع برندهای ژل ماشین ظرفشویی با قیمت های مناسب از فروشگاه اینترنتی ارس خرید نمایید. برای این کار کافی است به ثبت سفارش خود در این سایت پرداخته و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید.

, برندهای ژل ماشین ظرفشویی, ارس خرید,

آشنایی با قیمت ژل های ماشین ظرفشویی

,

ژل های ماشین ظرفشویی دارای تنوع خیلی زیادی نیستند. یادتان باشد هرگز اقدام به استفاده از مایع ظرفشویی در ماشین ظرفشویی نکنید. با اینکه حل شدن ژل در مقایسه با مایع ظرفشویی آسان تر است، اما احتمال حل نشدن کامل ژل شستشو نیز وجود دارد. در صورت بروز چنین اتفاقی، لایه نازک یا لکه های آب بر روی ظروف به جا می ماند. ممکن است ژل های شستشو در مقایسه با قرص های ماشین ظرفشویی و آن هم به جهت ناسازگاری تغییر مقدار استفاده از قرص ها نسبت به ژل ها خیلی گران تر باشند. از آنجا که تمام برندهای ماشین ظرفشویی قابلیت استفاده از ژل را ندارند، از این رو به بررسی دستگاه خود از این نظر بپردازید.

,

معرفی بهترین برندهای ژل ماشین ظرفشویی

,

در ادامه به معرفی دو برند خیلی معروف ژل ظرفشویی خواهیم پرداخت:

,

1- اولی ژل ماشین ظرفشویی فینیش است که مهمترین خصوصیات آن عبارتند از:

,  ,
  • خاصیت تمیزکنندگی فوق العاده
  • جلوگیری از کدر شدن و ایجاد خط و خش بر روی ظروف شیشه ای
  • شستشوی ملایم ظروف
,
  • خاصیت تمیزکنندگی فوق العاده
  • ,
  • جلوگیری از کدر شدن و ایجاد خط و خش بر روی ظروف شیشه ای
  • ,
  • شستشوی ملایم ظروف
  • ,

    حال می خواهیم به شرح چگونگی مصرف آن بپردازیم. اقدام به ریختن مقدار مورد نیازی از ژل ظرفشویی فینیش درون محل مخصوص دستگاه نموده و برنامه شستشوی خودکار ماشین را فعال کنید.

    ,

    بسته به میزان کثیفی ظروف باید از ژل ماشین ظرفشویی فینیش به مقدار معینی استفاده کنید. به این صورت که برای ظروفی با کثیفی کم، متوسط و زیاد به ترتیب مقدار 20، 25 و 30 میلی لیتر، ژل به کار رود.

    ,

    ژل ماشین ظرفشویی پریل

    , ژل ماشین ظرفشویی پریل,

     

    ,

    2- دومی ژل ماشین ظرفشویی پریل است که دارای ویژگی های زیر می باشد:

    , پریل, پریل,
    • حذف چربی ها
    • حفاظت بلند مدت از ظروف شیشه ای
    • متشکل از روغن براق کننده یا جلادهنده
    • دارای نمک ماشین ظرفشویی
    • حاوی شوینده های با قدرت پاک کنندگی فوق العاده.
    ,
  • حذف چربی ها
  • ,
  • حفاظت بلند مدت از ظروف شیشه ای
  • ,
  • متشکل از روغن براق کننده یا جلادهنده
  • ,
  • دارای نمک ماشین ظرفشویی
  • ,
  • حاوی شوینده های با قدرت پاک کنندگی فوق العاده.
  • ,

    بسته به میزان کثیفی ظروف، باید از ژل ظرفشویی پریل به مقدار معینی استفاده کرد. به این شکل که برای ظروف با کثیفی کم، متوسط و زیاد به ترتیب به میزان 20، 25 و 30 میلی لیتر ژل نیاز است.

    ,

    از جمله فروشگاه های اینترنتی که می توان جهت خرید محصولات مختلف با قیمتی مناسب به آن مراجعه نمود، فروشگاه ارس خرید است. که حتی ارائه محصولاتی زیر قیمت بازار و با کیفیتی فوق العاده در این فروشگاه صورت می گیرد.

    ,

    همچنین این فروشگاه موفق به کسب جایگاه ویژه ای در میان فروشگاه های فعال در حوزه لوازم شوینده و بهداشتی شده است و تخفیفات ویژه ای را برای کاربران ایرانی با هدف ترویج خرید اینترنتی در نظر می گیرد.

    ,

    شما می توانید به منظور تهیه و خرید محصولات مورد نظر خود به این فروشگاه به آدرس اینترنتی https://araskharid.com  مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارشات خود زیر قیمت بازار و با بهترین کیفیت نمایید. همچنین با پیگیری مراحل سفارش خود در پنل تان، از وضعیت کالای مورد نظر خود آگاه شوید. محصولاتی که سفارش داده اید پس از اینکه بسته بندی شد، به مرکز پست تحویل داده می شود و پس از طی زمان مورد نظر، قادر به دریافت آن درب منزل خود هستید. خیالتان از بابت مواردی همچون ارزیابی کیفیت محصولات، بررسی تاریخ تولید و انقضای آنها از طریق کارشناسان متخصص در هر حوزه، پیش از ارسال آن آسوده باشد.

    , https://araskharid.com, https://araskharid.com, https://araskharid.com]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه