اخبار داغ

فرماندار رشت مطرح کرد:

افزایش ساعات پخت نانوایان منتخب رشت

افزایش ساعات پخت نانوایان منتخب رشت
فرماندار رشت با تاکید بر نبود مشکل در تامین و توزیع آرد مورد نیاز و لزوم دسترسی آسان مردم به نان، اظهار داشت: با اختصاص سهمیه فوق العاده و افزایش ساعت پخت نانوایان منتخب شهرستان، خدمات ارائه شده به مردم مطلوب‌تر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،حمید رضا امام پناهی در جلسه با نانویان منتخب شهرستان که با حضور مدیرکل غله استان و با هدف تقدیر از زحمات صنف خبازی و استماع مشکلات حوزه آرد و نان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله(ع) و یاران پاکش به ارادتمندان مکتب حسینی و با اشاره به اهمیت و جایگاه حفظ حرمت نان در آموزه‌های دینی و پیشینه فرهنگی مردم اظهار داشت: نانوایان پاسخگوی یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه بوده و با تعهد مشغول ارائه خدمات به مردم می باشند و نباید تخلفات انگشت شمار واحد های خبازی را به همه نانوایان تعمیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی افزود: با توجه به اهمیت تاریخی نان در سبد غذایی خانوار ایرانی، بازرسی‌ دستگاه‌های نظارتی از واحدهای خبازی و برخورد با معدود واحدهای متخلف ادامه خواهد داشت.
,
 
,
فرماندار رشت با اشاره به جمعیت بالای شهرستان و توجه به این نکته که رشت مقصد نهایی بسیاری از هموطنان برای گذراندن ایام تعطیلات می باشد، اظهار داشت: در زمینه تامین و توزیع آرد مورد نیاز و سهمیه فوق‌العاده واحدهای صنفی نانوایی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و ضروری است تا نانوایان منتخب نسبت به نصب بنر و افزایش ساعات پخت توجه لازم را داشته باشند.
,
 
,
امام پناهی تاکید کرد: برای پاسخگویی مناسب تر به مطالبات مردم و میهمانان ضروری است تا واحدهای نانوایی نسبت به رعایت ساعات کاری، پرهیز از تعطیلی خودسرانه و بهبود کیفیت نان بخصوص در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اهتمام بیشتری داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه