اخبار داغ

پیروزی تیم والیبال ب در روز شکست هندبالیست‌های زن؛

بازی‌های هم‌بستگی اسلامی| ضرب ۳ مدال خوش‌رنگ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در تکواندو، دوومیدانی پاراشنا

بازی‌های هم‌بستگی اسلامی| ضرب ۳ مدال خوش‌رنگ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در تکواندو، دوومیدانی پاراشنا
رقابت‌های نمایندگان کاروان اعزامی ورزش کشورمان به قونیه در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی، امروز هم ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رقابت‌های نمایندگان کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی‌های هم‌بستگی اسلامی ۲۰۲۱ در قونیه ترکیه، امروز در رشته‌های والیبال، هندبال، پاراشنا، تکواندو، دوومیدانی و تنیس‌روی‌میز ادامه خواهد یافت.

, بازی‌های هم‌بستگی اسلامی,

اهدای پاداش پای سکوی مدال‌آوران پارالمپیکی

, اهدای پاداش پای سکوی مدال‌آوران پارالمپیکی,
پاداش پای سکوی ۳ مدال آور پارالمپیکی کشورمان که طی روزهای گذشته موفق به کسب نشان‌های رنگارنگ در بازی‌های اسلامی شده‌اند توسط اصغر رحیمی، سرپرست کاروان اهدا شد. این اقدام در جلسه سرپرستی کاروان صورت گرفت و سینا ضیغمی‌نژاد، شاهین ایزدیار و محمد کریم زاده؛ ۳ ملی‌پوش کشورمان در رشته پاراشنا، پاداش پای سکوی خود را دریافت کردند.
,
 
,
ملی‌پوشان پاراشنای ایرانی طی ۲ روز گذشته موفق به کسب یک نشان طلا، ۳ نقره و ۲ برنز شده‌اند و رقابت‌های آن‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. کاروان ایران در بخش پارالمپیک در ۳ رشته پاراشنا، پاراتنیس‌روی‌میز و پاراتیراندازی‌باکمان در پنجمین دوره بازی‌های هم‌بستگی اسلامی شرکت کرده.
,
 
,
, ,

دشت سومین و چهارمین طلای کاروان توسط کیانی و لطفی، برنز برای حاج‌موسایی و ولی‌زاده

, دشت سومین و چهارمین طلای کاروان توسط کیانی و لطفی، برنز برای حاج‌موسایی و ولی‌زاده,
میزبان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، قرعه‌کشی روز اول مسابقات را با تغییراتی همراه کرد که به شرح ذیل است:
 
🔸 ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده و در دور بعدی باید به مصاف اولماتووا مونیسا از تاجیکستان رفت که پیروز شد و در دور دوم به مصاف برنده دیدار نماینده عربستان و سومالی رفت. ناهید کیانی در وقت اول مقابل منیره عبدالواحد با حساب ۱۰ بر ۴ پیروز شد، در راند دوم ۱۶ بر ۱۵ مغلوب حریف سعودی شد و راند سوم ۱۴ بر ۴ به سود ناهید کیانی خاتمه یافت تا نماینده کشورمان در نهایت ۲ بر ۱ به پیروزی برسد. وی با این پیروزی راهی نیمه‌نهایی شد و یک برنز برای تکواندوی بانوان به قطعیت رسید. راند اول این مسابقه با حساب ۵ بر ۱ به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت، در وقت دوم ناهید کیانی با برتری ۱۲ بر ۳ و نتیجه ۲ بر صفر در مجموع به سود خود به پایان رساند و فینالیست شد. نماینده کشورمان با این پیروزی به دیدار نهایی رقابت های تکواندوی منهای ۵۳ کیلوی بازی های همبستگی اسلامی راه یافت. نماینده وزن ۵۳-کیلوگرم کشورمان با برتری برابر اومایما ال بوشی از مراکش دارنده رنکینگ ۱۱ جهان در مبارزه فینال ۲ بر صفر برنده شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.
 
 
🔸 نسترن ولی زاده با حضور ۱۰ نفر در وزن ۵۷- کیلوگرم، در دور نخست با استراحت مواجه شد و در مرحله بعدی با کامیلا آیکوشوا از قزاقستان روبه رو شد که در راند اول ۷ بر صفر پیروز شد، وقت دوم هم با پیروزی نسترن ولی زاده با حساب ۱۰ بر صفر همراه شد و مبارزه در نهایت ۲ بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت که نسترن ولی زاده با این پیروزی راهی یک چهارم نهایی شد. وی در مقابل کامیلا آیموک آشیوا از قزاقستان در راند اول ۷ بر صفر پیروز شد، وقت دوم هم با پیروزی نسترن ولی زاده با حساب ۱۰ بر صفر همراه شد و مبارزه در نهایت ۲ بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت تا وی به مرحله نیمه نهایی و برنز قطعی برسد. نماینده کشورمان مقابل کبرا از ترکیه به میدان رفت و با نتیجه ۲-۱ مبارزه را واگذار و صاحب مدال برنز شد.
 
🔸 در وزن ۵۴- کیلوگرم مهدی حاجی موسایی با عطابایف از قرقیزستان روبه‌رو شد و در این مسابقه در وقت اول با حساب ۷ بر ۱ پیروزشد. نماینده کشورمان وقت دوم را ۱۵ بر ۱۳ واگذار کرد و در راند پایانی با نتیجه ۷ بر ۲ پیروزشد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با چان وان تان از مالزی مبارزه خواهد داشت. نماینده تکواندوی ایران در وقت اول این مبارزه در یک چهارم نهایی با حساب۱۲ بر صفر به پیروزی رسید،  راند دوم با حساب ۱۳بر ۱ به سود حاج موسایی تمام شد و نماینده کشورمان به نیمه نهایی صعود کرد تا ضمن قطعی شدن مدال برنز برای رسیدن به طلا مقابل دنیز از کشور ترکیه به میدان برود. راند اول این مسابقه با برتری نماینده ترکیه همراه شد و با حساب ۱۳ بر ۶ مغلوب شد. در وقت دوم باز هم نماینده ترکیه ۱۳ بر ۱۱ پیروز شد و در مجموع ۲ بر صفر به فینال رسید و حاجی موسایی به برنز اکتفا کرد.
 
🔸 در وزن ۵۸- کیلوگرم حسین لطفی با حضور ۱۹ تکواندوکار در دور نخست مسابقات به دلیل عدم حضور بن‌یونس از ساحل عاج، به دور بعد راه یافت و با محسن رضایی از افغانستان رقابت داشت. وی در بازی مقابل نماینده افغانستان راند اول را با حساب ۱ بر صفر  به پایان رساند، در وقت دوم با حساب ۴ بر صفر به پیروزی رسید و در مجموع ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید. وقت اول این مرحله با حساب ۱۲ بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت. راند دوم با حساب ۱۳بر ۱ به سود لطفی تمام شد و نماینده کشورمان به نیمه نهایی صعود کرد تا ضمن قطعی شدن مدال برنز برای رسیدن به فینال به میدان برود. نماینده وزن ۵۸-کیلوگرم کشورمان با برتری برابر پولات از ترکیه در ۲ راند و با نتایج ۱۵ بر ۴ و ۵ اخطاره شدن حریف در راند ۲، مدال طلای وزن خود را تصاحب کند.
 
 

صعود ۳ نماینده پاراشنا به فینال 

در ادامه رقابت های پاراشنای بازی های کشورهای اسلامی و در ماده ۵۰ متر آزاد ۵ نماینده ایران امروز به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان ابوالفضل ظریف در کلاس S۹ با زمان ۲۸.۶۶ ثانیه، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد در کلاس S۱۰ به ترتیب با زمان ۲۶.۹۰ ثانیه و ۲۷.۰۲ ثانیه به دیدار نهایی راه یافتند. فینال این ماده عصر امروز برگزار می شود. محمد کریم زاده و علی امینی که در کلاس S۴ حضور داشتند از رسیدن به فینال باز ماندند.
 
همچنین مسابقه شنای ماده ۱۰۰ متر قورباغه رشته پاراشنای بازی های کشورهای اسلامی صبح امروز برگزار شد که در پایان دور مقدماتی شاهین ایزدیار با زمان یک دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۲ دهم ثانیه و سینا ضیغمی نژاد نیز با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه در گروه های خود اول شدند و به مسابقه نهایی این ماده راه پیدا کردند.
 
شاهین ایزدیار در ماده ۵۰ متر آزاد بازی های کشورهای اسلامی بر سکوی نخست ایستاد و ضیغمی نژاد، دیگر نماینده ایران نقره گرفت. ایزدیار در رقابت با حریفان خود با زمان ۲۶.۰۷ ثانیه زودتر از رقبا به خط پایان رسید و به مدال طلا دست یافت. در این ماده سینا ضیغمی نژاد با زمان ۲۶.۴۷ ثانیه نقره گرفت و ابوالفضل ظریف، دیگر نماینده ایران در این ماده با رکورد ۲۸.۵۸ ثانیه به مقام چهارم دست یافت.
 

پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان زن در ماده تیمی

مسابقات تنیس روی میز از صبح امروز در بخش تیمی آغاز شده و تیم ملی زنان ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی و پریناز حاجیلو در بازی اول به مصاف تیم ازبکستان رفت که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
 
مهشید اشتری، ندا شهسواری (انفرادی)، و ترکیب شیما صفایی و ندا شهسواری (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند. تیم ایران با هدایت حمیده ایرانمنش (سرمربی)، در دومین مسابقه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تیم بنگلادش رفتند که در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند. پریناز حاجیلو، ندا شهسواری (انفرادی) و ترکیب مهشید اشتری و ندا شهسواری (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند. تیم ایران با هدایت حمیده ایرانمنش در ادامه مسابقات فردا (چهارشنبه ۱۹مرداد) صبح با تیم آذربایجان مسابقه خواهد داشت. 
 

پیروزی تنیس‌روی‌میز تیمی مردان در برابر مالدیو

تیم ملی مردان ایران با ترکیب افشین نوروزی، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، در بازی اول به مصاف تیم مالدیو رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. نوشاد عالمیان و افشین نوروزی (انفرادی)، و ترکیب امیرحسین هدایی و افشین نوروزی (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند.
 
تیم ایران با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی (سرمربی)، در دومین مسابقه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف تیم بنگلادش رفت و با پیروزی سه بر صفر نتیجه را به سود خود به پایان رساند.
امیرحسین هدایی و افشین نوروزی (انفرادی)، نوشاد عالمیان و افشین نوروزی (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند.
 
تیم ایران با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی (سرمربی)، فردا چهارشنبه (۱۹ مرداد۱۴۰۱) در ادامه مسابقات به میدان می‌رود.
 

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس فدراسیون عربستان

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در حاشیه مسابقات هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه با فاضل النمر رئیس فدراسیون هندبال عربستان دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار در مورد شرایط و امکان برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید در صورت امکان شرایط برای برگزاری دیداری دوستان میان دو کشور فراهم شود.
 
همچنین رؤسای فدراسیون ایران و عربستان درباره آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های ملی هندبال دو کشور برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا مواردی را مطرح نمودند. در زمینه همکاری‌های دو طرف در زمینه باشگاهی نیز موارد مطرح شد و مقرر گردید به زودی در مورد جزئیات دیداری صورت پذیرد.
 
علیرضا پاکدل در این دیدار از رئیس فدراسیون هندبال و تیم ملی عربستان برای حضور در ایران دعوت رسمی به عمل آورد.
 

ابتلای پاکدامن به کرونا و لغو سفر به قونیه

در آستانه اعزام تیم ملی شمشیربازی و اسلحه سابر به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی اسلامی در قونیه تست کرونای علی پاکدامن مثبت اعلام شد. به این ترتیب، پاکدامن فردا همراه تیم سابر راهی قونیه نخواهد شد و بلیط وی برای یکشنبه، ۲۳ مرداد ماه گرفته شد. پیش از این نیز نیما زاهدی به کرونا مبتلا شده بود که پس از بهبودی، تست وی منفی شد و او فردا راهی قونیه خواهد شد.

پیروزی تیم والیبال ب ایران در گام نخست

دیدار امروز تیم والیبال ب کشورمان مقابل قطر در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به دلیل مراسم افتتاحیه نیم ساعت زودتر و در ساعت ۱۴ آغاز شد. این تیم در نخستین خود دیدار از سد قطر گذشت و در ۳ ست متوالی این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ قطر را از پیش رو برداشت.
 
تیم ملی ب ایران در دومین بازی خود از ساعت ۱۱:۳۰ روز پنج‌شنبه به مصاف پاکستان خواهد رفت.
 
 
 

هندبال؛ شکست بانوان ایران مقابل کامرون

ملی‌پوشان هندبال بانوان ایران مقابل کامرون شکست خوردند.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف تیم قدرتمند کامرون رفت و با نتیجه ۴۲ بر ۲۹ تن به شکست داد.
در این دیدار بازیکنان کامرون با جثه‌های تنومند خود از ابتدا ملی‌پوشان ایران را تحت فشار قرار دادند و نیمه اول با نتیجه ۲۰ _ ۱۲ به سود کامرون به اتمام رسید.
در نیمه دوم نیز این کامرون بود که به لطف قدرت بدنی بالای خود نتیجه را به سود خود به اتمام رساند تا در پایان ۶۰ دقیقه نتیجه ۴۲ _ ۲۹ به سود کامرون رقم بخورد.
 
ملی‌پوشان بانوان ایران در دیدار نخست خود مقابل افغانستان به پیروزی رسیده بودند و در آخرین دیدار مرحله گروهی باید روز پنجشنبه به مصاف آذربایجان بروند.

ترکیب تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن‌پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان تشکیل می‌دهند.

ملی پوشان ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انزهایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچه‌دیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم‌کار (پزشکیار) به عنوان کادر فنی عازم قونیه شده اند.
پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی قونیه برگزار خواهد شد.
 

دوومیدانی؛ فصحیحی به نقره قناعت کرد


رقابتهای دوومیدانی بازیهای کشور اسلامی امروز با برگزاری مسابقات دنیمه نهایی دوی سرعت آغاز شد.

در دوی 100 متر زنان فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱:۳۰ ثانیه در رقابت دو ۱۰۰ متر بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بعنوان نفر نخست از گروه خودش راهی مرحله نهایی شد.

فصیحی با ثبت این حدنصاب رکورد ملی ماده ۱۰۰متر دو و میدانی کشورمان که با زمان ۱۱.۴۴ ثانیه در اختیار خودش بود را نیز بهبود بخشید.

دونده بادپای کشورمان به رغم عارضه تنفسی و وخامت حال، خواستار حضور در رقابت نهایی شد. فرزانه فصیحی، بانوی ملی پوش تیم دوومیدانی کشورمان بعد از رقابت نیمه نهایی و صعود به فینال رقابت‌ها، دچار عارضه تنفسی شد.
در پی این رویداد، رسیدگی به وضعیت وی در دستور کار نیروهای امدادی حاضر در محل رقابت‌ها قرار گرفت و توصیه کادر درمان، اعزام فصیحی به مرکز درمانی بود که با مخالفت ملی پوش ایرانی مواجه شد.
فصیحی که مدتی است با عارضه تنفسی مواجه شده و به رغم این عارضه در مسابقات حضور یافته و حتی موفق به ثبت بهترین زمان در دور مقدماتی مسابقه شده، خواستار باقیماندن در مسابقات و انجام رقابت نهایی شد.
در پی این تقاضای وی و با تایید پزشک، قرار شد دونده ماده دوی ۱۰۰ متر تیم ملی زنان ایران با رضایت خود ترخیص شده و در رقابت فینال حضور بیابد و بعد از آن روانه مرکز درمانی شود.
قهرمان دوهای سرعت کشورمان در رقابت‌های کشورهای اسلامی که عصر امروزدر شهر قونیه ترکیه برگزار شد، در ماده ۱۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱۱/۱۲ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.
 


در دوی 100 متر مردان همچنین حسن تفتیان با ثبت زمان ۱۰:۰۵ ثانیه در رقابت دو ۱۰۰ متر بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بعنوان نفر دوم از گروه خودش راهی مرحله فینال شد.
در این رقابت محمد عربستانی با ثبت زمان ۹.۹۵ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.

در این رقابت حسن تفتیان با ثبت زمان ۱۰.۰۲ثانیه رکورد ملی ماده ۱۰۰متر را که با حد نصاب ۱۰.۰۳ثانیه در اختیار خودش بود به میزان یک صدم ثانیه بهبود بخشید و عنوان پنجم را کسب کرد.
 
حمیدرضا کیا در جریان برگزاری رقابتهای دو و میدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و در رقابت ماده پرش سه‌گام در جایگاه چهارم ایستاد. در این رقابت حمیدرضا کیا با ثبت حد نصاب ۱۶.۰۷متر عنوان چهارم را کسب کرد.

در ماده دوی 110 متر بامانع مسعود کامران با ثبت زمان۱۳.۸۱ثانیه ثانیه در رقابت دو ۱۱۰ متر با مانع بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بعنوان نفر پنجم از گروه خودش راهی مرحله نهایی شد. در این رقابت یعقوب ال یوها از کویت با ثبت زمان ۱۳.۵۶ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.
مرحله نهایی این مسابقه عصر فردا برگزار خواهد شد.

در دوی 400 متر مهدی پیرجهان در جریان برگزاری رقابتهای دوومیدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و در مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر با مانع در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد. در این رقابت مهدی جهان با ثبت زمان ۴۹.۳۵ ثانیه عنوان چهارم را کسب کرد. در این گروه پیش از پیرجهان دوندگان کشورهای قطر و ترکیه و الجزایر در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
 

تکتم دستاربندان در جریان برگزاری رقابتهای دو و میدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و در مرحله نهایی رقابت ماده ۸۰۰متر در جایگاه ششم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
در این رقابت تکتم دستاربندان با ثبت زمان ۲:۱۱.۶۶دقیقه عنوان ششم را کسب کرد.
 در این گروه پیش از پیرجهان دوندگان کشورهای ترکیه و دو ورزشکار از مراکش در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
 
بیش‌تر بخوانید:
 
,
میزبان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، قرعه‌کشی روز اول مسابقات را با تغییراتی همراه کرد که به شرح ذیل است:
,
 
,
🔸 ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده و در دور بعدی باید به مصاف اولماتووا مونیسا از تاجیکستان رفت که پیروز شد و در دور دوم به مصاف برنده دیدار نماینده عربستان و سومالی رفت. ناهید کیانی در وقت اول مقابل منیره عبدالواحد با حساب ۱۰ بر ۴ پیروز شد، در راند دوم ۱۶ بر ۱۵ مغلوب حریف سعودی شد و راند سوم ۱۴ بر ۴ به سود ناهید کیانی خاتمه یافت تا نماینده کشورمان در نهایت ۲ بر ۱ به پیروزی برسد. وی با این پیروزی راهی نیمه‌نهایی شد و یک برنز برای تکواندوی بانوان به قطعیت رسید. راند اول این مسابقه با حساب ۵ بر ۱ به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت، در وقت دوم ناهید کیانی با برتری ۱۲ بر ۳ و نتیجه ۲ بر صفر در مجموع به سود خود به پایان رساند و فینالیست شد. نماینده کشورمان با این پیروزی به دیدار نهایی رقابت های تکواندوی منهای ۵۳ کیلوی بازی های همبستگی اسلامی راه یافت. نماینده وزن ۵۳-کیلوگرم کشورمان با برتری برابر اومایما ال بوشی از مراکش دارنده رنکینگ ۱۱ جهان در مبارزه فینال ۲ بر صفر برنده شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.
,
 
,
, ,
 
,
🔸 نسترن ولی زاده با حضور ۱۰ نفر در وزن ۵۷- کیلوگرم، در دور نخست با استراحت مواجه شد و در مرحله بعدی با کامیلا آیکوشوا از قزاقستان روبه رو شد که در راند اول ۷ بر صفر پیروز شد، وقت دوم هم با پیروزی نسترن ولی زاده با حساب ۱۰ بر صفر همراه شد و مبارزه در نهایت ۲ بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت که نسترن ولی زاده با این پیروزی راهی یک چهارم نهایی شد. وی در مقابل کامیلا آیموک آشیوا از قزاقستان در راند اول ۷ بر صفر پیروز شد، وقت دوم هم با پیروزی نسترن ولی زاده با حساب ۱۰ بر صفر همراه شد و مبارزه در نهایت ۲ بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت تا وی به مرحله نیمه نهایی و برنز قطعی برسد. نماینده کشورمان مقابل کبرا از ترکیه به میدان رفت و با نتیجه ۲-۱ مبارزه را واگذار و صاحب مدال برنز شد.
,
 
,
🔸 در وزن ۵۴- کیلوگرم مهدی حاجی موسایی با عطابایف از قرقیزستان روبه‌رو شد و در این مسابقه در وقت اول با حساب ۷ بر ۱ پیروزشد. نماینده کشورمان وقت دوم را ۱۵ بر ۱۳ واگذار کرد و در راند پایانی با نتیجه ۷ بر ۲ پیروزشد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با چان وان تان از مالزی مبارزه خواهد داشت. نماینده تکواندوی ایران در وقت اول این مبارزه در یک چهارم نهایی با حساب۱۲ بر صفر به پیروزی رسید،  راند دوم با حساب ۱۳بر ۱ به سود حاج موسایی تمام شد و نماینده کشورمان به نیمه نهایی صعود کرد تا ضمن قطعی شدن مدال برنز برای رسیدن به طلا مقابل دنیز از کشور ترکیه به میدان برود. راند اول این مسابقه با برتری نماینده ترکیه همراه شد و با حساب ۱۳ بر ۶ مغلوب شد. در وقت دوم باز هم نماینده ترکیه ۱۳ بر ۱۱ پیروز شد و در مجموع ۲ بر صفر به فینال رسید و حاجی موسایی به برنز اکتفا کرد.
,
 
,
🔸 در وزن ۵۸- کیلوگرم حسین لطفی با حضور ۱۹ تکواندوکار در دور نخست مسابقات به دلیل عدم حضور بن‌یونس از ساحل عاج، به دور بعد راه یافت و با محسن رضایی از افغانستان رقابت داشت. وی در بازی مقابل نماینده افغانستان راند اول را با حساب ۱ بر صفر  به پایان رساند، در وقت دوم با حساب ۴ بر صفر به پیروزی رسید و در مجموع ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید. وقت اول این مرحله با حساب ۱۲ بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت. راند دوم با حساب ۱۳بر ۱ به سود لطفی تمام شد و نماینده کشورمان به نیمه نهایی صعود کرد تا ضمن قطعی شدن مدال برنز برای رسیدن به فینال به میدان برود. نماینده وزن ۵۸-کیلوگرم کشورمان با برتری برابر پولات از ترکیه در ۲ راند و با نتایج ۱۵ بر ۴ و ۵ اخطاره شدن حریف در راند ۲، مدال طلای وزن خود را تصاحب کند.
,
 
,
 
,
, ,

صعود ۳ نماینده پاراشنا به فینال 

, صعود ۳ نماینده پاراشنا به فینال ,
در ادامه رقابت های پاراشنای بازی های کشورهای اسلامی و در ماده ۵۰ متر آزاد ۵ نماینده ایران امروز به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان ابوالفضل ظریف در کلاس S۹ با زمان ۲۸.۶۶ ثانیه، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد در کلاس S۱۰ به ترتیب با زمان ۲۶.۹۰ ثانیه و ۲۷.۰۲ ثانیه به دیدار نهایی راه یافتند. فینال این ماده عصر امروز برگزار می شود. محمد کریم زاده و علی امینی که در کلاس S۴ حضور داشتند از رسیدن به فینال باز ماندند.
 
همچنین مسابقه شنای ماده ۱۰۰ متر قورباغه رشته پاراشنای بازی های کشورهای اسلامی صبح امروز برگزار شد که در پایان دور مقدماتی شاهین ایزدیار با زمان یک دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۲ دهم ثانیه و سینا ضیغمی نژاد نیز با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه در گروه های خود اول شدند و به مسابقه نهایی این ماده راه پیدا کردند.
 
شاهین ایزدیار در ماده ۵۰ متر آزاد بازی های کشورهای اسلامی بر سکوی نخست ایستاد و ضیغمی نژاد، دیگر نماینده ایران نقره گرفت. ایزدیار در رقابت با حریفان خود با زمان ۲۶.۰۷ ثانیه زودتر از رقبا به خط پایان رسید و به مدال طلا دست یافت. در این ماده سینا ضیغمی نژاد با زمان ۲۶.۴۷ ثانیه نقره گرفت و ابوالفضل ظریف، دیگر نماینده ایران در این ماده با رکورد ۲۸.۵۸ ثانیه به مقام چهارم دست یافت.
 
,
در ادامه رقابت های پاراشنای بازی های کشورهای اسلامی و در ماده ۵۰ متر آزاد ۵ نماینده ایران امروز به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان ابوالفضل ظریف در کلاس S۹ با زمان ۲۸.۶۶ ثانیه، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد در کلاس S۱۰ به ترتیب با زمان ۲۶.۹۰ ثانیه و ۲۷.۰۲ ثانیه به دیدار نهایی راه یافتند. فینال این ماده عصر امروز برگزار می شود. محمد کریم زاده و علی امینی که در کلاس S۴ حضور داشتند از رسیدن به فینال باز ماندند.
,
 
,
همچنین مسابقه شنای ماده ۱۰۰ متر قورباغه رشته پاراشنای بازی های کشورهای اسلامی صبح امروز برگزار شد که در پایان دور مقدماتی شاهین ایزدیار با زمان یک دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۲ دهم ثانیه و سینا ضیغمی نژاد نیز با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه در گروه های خود اول شدند و به مسابقه نهایی این ماده راه پیدا کردند.
,
 
,
شاهین ایزدیار در ماده ۵۰ متر آزاد بازی های کشورهای اسلامی بر سکوی نخست ایستاد و ضیغمی نژاد، دیگر نماینده ایران نقره گرفت. ایزدیار در رقابت با حریفان خود با زمان ۲۶.۰۷ ثانیه زودتر از رقبا به خط پایان رسید و به مدال طلا دست یافت. در این ماده سینا ضیغمی نژاد با زمان ۲۶.۴۷ ثانیه نقره گرفت و ابوالفضل ظریف، دیگر نماینده ایران در این ماده با رکورد ۲۸.۵۸ ثانیه به مقام چهارم دست یافت.
,
 
,
, ,

پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان زن در ماده تیمی

, پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان زن در ماده تیمی,
مسابقات تنیس روی میز از صبح امروز در بخش تیمی آغاز شده و تیم ملی زنان ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی و پریناز حاجیلو در بازی اول به مصاف تیم ازبکستان رفت که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
 
مهشید اشتری، ندا شهسواری (انفرادی)، و ترکیب شیما صفایی و ندا شهسواری (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند. تیم ایران با هدایت حمیده ایرانمنش (سرمربی)، در دومین مسابقه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تیم بنگلادش رفتند که در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند. پریناز حاجیلو، ندا شهسواری (انفرادی) و ترکیب مهشید اشتری و ندا شهسواری (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند. تیم ایران با هدایت حمیده ایرانمنش در ادامه مسابقات فردا (چهارشنبه ۱۹مرداد) صبح با تیم آذربایجان مسابقه خواهد داشت. 
 

پیروزی تنیس‌روی‌میز تیمی مردان در برابر مالدیو

تیم ملی مردان ایران با ترکیب افشین نوروزی، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، در بازی اول به مصاف تیم مالدیو رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. نوشاد عالمیان و افشین نوروزی (انفرادی)، و ترکیب امیرحسین هدایی و افشین نوروزی (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند.
 
تیم ایران با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی (سرمربی)، در دومین مسابقه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف تیم بنگلادش رفت و با پیروزی سه بر صفر نتیجه را به سود خود به پایان رساند.
امیرحسین هدایی و افشین نوروزی (انفرادی)، نوشاد عالمیان و افشین نوروزی (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند.
 
تیم ایران با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی (سرمربی)، فردا چهارشنبه (۱۹ مرداد۱۴۰۱) در ادامه مسابقات به میدان می‌رود.
 

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس فدراسیون عربستان

,
مسابقات تنیس روی میز از صبح امروز در بخش تیمی آغاز شده و تیم ملی زنان ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری، شیما صفایی و پریناز حاجیلو در بازی اول به مصاف تیم ازبکستان رفت که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
,
 
,
مهشید اشتری، ندا شهسواری (انفرادی)، و ترکیب شیما صفایی و ندا شهسواری (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند. تیم ایران با هدایت حمیده ایرانمنش (سرمربی)، در دومین مسابقه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تیم بنگلادش رفتند که در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند. پریناز حاجیلو، ندا شهسواری (انفرادی) و ترکیب مهشید اشتری و ندا شهسواری (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند. تیم ایران با هدایت حمیده ایرانمنش در ادامه مسابقات فردا (چهارشنبه ۱۹مرداد) صبح با تیم آذربایجان مسابقه خواهد داشت. 
,
 
,
, ,

پیروزی تنیس‌روی‌میز تیمی مردان در برابر مالدیو

, پیروزی تنیس‌روی‌میز تیمی مردان در برابر مالدیو,
تیم ملی مردان ایران با ترکیب افشین نوروزی، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، در بازی اول به مصاف تیم مالدیو رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. نوشاد عالمیان و افشین نوروزی (انفرادی)، و ترکیب امیرحسین هدایی و افشین نوروزی (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند.
 
تیم ایران با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی (سرمربی)، در دومین مسابقه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف تیم بنگلادش رفت و با پیروزی سه بر صفر نتیجه را به سود خود به پایان رساند.
,
تیم ملی مردان ایران با ترکیب افشین نوروزی، نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، در بازی اول به مصاف تیم مالدیو رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. نوشاد عالمیان و افشین نوروزی (انفرادی)، و ترکیب امیرحسین هدایی و افشین نوروزی (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند.
,
 
,
تیم ایران با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی (سرمربی)، در دومین مسابقه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف تیم بنگلادش رفت و با پیروزی سه بر صفر نتیجه را به سود خود به پایان رساند.
,
امیرحسین هدایی و افشین نوروزی (انفرادی)، نوشاد عالمیان و افشین نوروزی (دوبل) در این مسابقه به میدان رفتند.
,
 
,
تیم ایران با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی (سرمربی)، فردا چهارشنبه (۱۹ مرداد۱۴۰۱) در ادامه مسابقات به میدان می‌رود.
,
 
,
, ,

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس فدراسیون عربستان

, دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس فدراسیون عربستان,
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در حاشیه مسابقات هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه با فاضل النمر رئیس فدراسیون هندبال عربستان دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار در مورد شرایط و امکان برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید در صورت امکان شرایط برای برگزاری دیداری دوستان میان دو کشور فراهم شود.
 
همچنین رؤسای فدراسیون ایران و عربستان درباره آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های ملی هندبال دو کشور برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا مواردی را مطرح نمودند. در زمینه همکاری‌های دو طرف در زمینه باشگاهی نیز موارد مطرح شد و مقرر گردید به زودی در مورد جزئیات دیداری صورت پذیرد.
 
علیرضا پاکدل در این دیدار از رئیس فدراسیون هندبال و تیم ملی عربستان برای حضور در ایران دعوت رسمی به عمل آورد.
 

ابتلای پاکدامن به کرونا و لغو سفر به قونیه

,
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در حاشیه مسابقات هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه با فاضل النمر رئیس فدراسیون هندبال عربستان دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار در مورد شرایط و امکان برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید در صورت امکان شرایط برای برگزاری دیداری دوستان میان دو کشور فراهم شود.
,
 
,
همچنین رؤسای فدراسیون ایران و عربستان درباره آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های ملی هندبال دو کشور برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا مواردی را مطرح نمودند. در زمینه همکاری‌های دو طرف در زمینه باشگاهی نیز موارد مطرح شد و مقرر گردید به زودی در مورد جزئیات دیداری صورت پذیرد.
,
 
,
علیرضا پاکدل در این دیدار از رئیس فدراسیون هندبال و تیم ملی عربستان برای حضور در ایران دعوت رسمی به عمل آورد.
,
 
,
, ,

ابتلای پاکدامن به کرونا و لغو سفر به قونیه

, ابتلای پاکدامن به کرونا و لغو سفر به قونیه,
در آستانه اعزام تیم ملی شمشیربازی و اسلحه سابر به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی اسلامی در قونیه تست کرونای علی پاکدامن مثبت اعلام شد. به این ترتیب، پاکدامن فردا همراه تیم سابر راهی قونیه نخواهد شد و بلیط وی برای یکشنبه، ۲۳ مرداد ماه گرفته شد. پیش از این نیز نیما زاهدی به کرونا مبتلا شده بود که پس از بهبودی، تست وی منفی شد و او فردا راهی قونیه خواهد شد.

پیروزی تیم والیبال ب ایران در گام نخست

,
در آستانه اعزام تیم ملی شمشیربازی و اسلحه سابر به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی اسلامی در قونیه تست کرونای علی پاکدامن مثبت اعلام شد. به این ترتیب، پاکدامن فردا همراه تیم سابر راهی قونیه نخواهد شد و بلیط وی برای یکشنبه، ۲۳ مرداد ماه گرفته شد. پیش از این نیز نیما زاهدی به کرونا مبتلا شده بود که پس از بهبودی، تست وی منفی شد و او فردا راهی قونیه خواهد شد.
,

پیروزی تیم والیبال ب ایران در گام نخست

, پیروزی تیم والیبال ب ایران در گام نخست,
دیدار امروز تیم والیبال ب کشورمان مقابل قطر در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به دلیل مراسم افتتاحیه نیم ساعت زودتر و در ساعت ۱۴ آغاز شد. این تیم در نخستین خود دیدار از سد قطر گذشت و در ۳ ست متوالی این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ قطر را از پیش رو برداشت.
,
 
,
تیم ملی ب ایران در دومین بازی خود از ساعت ۱۱:۳۰ روز پنج‌شنبه به مصاف پاکستان خواهد رفت.
,
 
,
, ,
 
,
 
,

هندبال؛ شکست بانوان ایران مقابل کامرون

, هندبال؛ شکست بانوان ایران مقابل کامرون,
ملی‌پوشان هندبال بانوان ایران مقابل کامرون شکست خوردند.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف تیم قدرتمند کامرون رفت و با نتیجه ۴۲ بر ۲۹ تن به شکست داد.
در این دیدار بازیکنان کامرون با جثه‌های تنومند خود از ابتدا ملی‌پوشان ایران را تحت فشار قرار دادند و نیمه اول با نتیجه ۲۰ _ ۱۲ به سود کامرون به اتمام رسید.
در نیمه دوم نیز این کامرون بود که به لطف قدرت بدنی بالای خود نتیجه را به سود خود به اتمام رساند تا در پایان ۶۰ دقیقه نتیجه ۴۲ _ ۲۹ به سود کامرون رقم بخورد.
,
,
,
,
 
,
ملی‌پوشان بانوان ایران در دیدار نخست خود مقابل افغانستان به پیروزی رسیده بودند و در آخرین دیدار مرحله گروهی باید روز پنجشنبه به مصاف آذربایجان بروند.
,

ترکیب تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را هانیه لک، فاطمه خلیلی، آرزو محمدی، مینا وطن‌پرست، ساناز رجبی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، اسرا زندی، حدیثه نوروزی، بهار ایزدگشب، نوریه عباسی، الناز قاسمی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، شقایق ظفری و ستاره رحمانیان تشکیل می‌دهند.
,
,

ملی پوشان ایران با حضور مسعود ظهرابی (مدیر فنی)، زهرا حاج انزهایی (مشاور فنی)، مونتسرات پوچه‌دیاز (مربی)، طاهره مبری (سرپرست) و نسترن ابریشم‌کار (پزشکیار) به عنوان کادر فنی عازم قونیه شده اند.
پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی قونیه برگزار خواهد شد.
,
,
,
 
,

دوومیدانی؛ فصحیحی به نقره قناعت کرد

, دوومیدانی؛ فصحیحی به نقره قناعت کرد,

رقابتهای دوومیدانی بازیهای کشور اسلامی امروز با برگزاری مسابقات دنیمه نهایی دوی سرعت آغاز شد.

در دوی 100 متر زنان فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱:۳۰ ثانیه در رقابت دو ۱۰۰ متر بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بعنوان نفر نخست از گروه خودش راهی مرحله نهایی شد.

فصیحی با ثبت این حدنصاب رکورد ملی ماده ۱۰۰متر دو و میدانی کشورمان که با زمان ۱۱.۴۴ ثانیه در اختیار خودش بود را نیز بهبود بخشید.

دونده بادپای کشورمان به رغم عارضه تنفسی و وخامت حال، خواستار حضور در رقابت نهایی شد. فرزانه فصیحی، بانوی ملی پوش تیم دوومیدانی کشورمان بعد از رقابت نیمه نهایی و صعود به فینال رقابت‌ها، دچار عارضه تنفسی شد.
در پی این رویداد، رسیدگی به وضعیت وی در دستور کار نیروهای امدادی حاضر در محل رقابت‌ها قرار گرفت و توصیه کادر درمان، اعزام فصیحی به مرکز درمانی بود که با مخالفت ملی پوش ایرانی مواجه شد.
فصیحی که مدتی است با عارضه تنفسی مواجه شده و به رغم این عارضه در مسابقات حضور یافته و حتی موفق به ثبت بهترین زمان در دور مقدماتی مسابقه شده، خواستار باقیماندن در مسابقات و انجام رقابت نهایی شد.
در پی این تقاضای وی و با تایید پزشک، قرار شد دونده ماده دوی ۱۰۰ متر تیم ملی زنان ایران با رضایت خود ترخیص شده و در رقابت فینال حضور بیابد و بعد از آن روانه مرکز درمانی شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
قهرمان دوهای سرعت کشورمان در رقابت‌های کشورهای اسلامی که عصر امروزدر شهر قونیه ترکیه برگزار شد، در ماده ۱۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱۱/۱۲ ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.
,
 
,


در دوی 100 متر مردان همچنین حسن تفتیان با ثبت زمان ۱۰:۰۵ ثانیه در رقابت دو ۱۰۰ متر بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بعنوان نفر دوم از گروه خودش راهی مرحله فینال شد.
در این رقابت محمد عربستانی با ثبت زمان ۹.۹۵ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.

در این رقابت حسن تفتیان با ثبت زمان ۱۰.۰۲ثانیه رکورد ملی ماده ۱۰۰متر را که با حد نصاب ۱۰.۰۳ثانیه در اختیار خودش بود به میزان یک صدم ثانیه بهبود بخشید و عنوان پنجم را کسب کرد.
, ,
,
,
,
,
,
 
,
حمیدرضا کیا در جریان برگزاری رقابتهای دو و میدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و در رقابت ماده پرش سه‌گام در جایگاه چهارم ایستاد. در این رقابت حمیدرضا کیا با ثبت حد نصاب ۱۶.۰۷متر عنوان چهارم را کسب کرد.
,

در ماده دوی 110 متر بامانع مسعود کامران با ثبت زمان۱۳.۸۱ثانیه ثانیه در رقابت دو ۱۱۰ متر با مانع بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بعنوان نفر پنجم از گروه خودش راهی مرحله نهایی شد. در این رقابت یعقوب ال یوها از کویت با ثبت زمان ۱۳.۵۶ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.
مرحله نهایی این مسابقه عصر فردا برگزار خواهد شد.

در دوی 400 متر مهدی پیرجهان در جریان برگزاری رقابتهای دوومیدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و در مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر با مانع در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد. در این رقابت مهدی جهان با ثبت زمان ۴۹.۳۵ ثانیه عنوان چهارم را کسب کرد. در این گروه پیش از پیرجهان دوندگان کشورهای قطر و ترکیه و الجزایر در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
,
,
,
,
,
 
,

تکتم دستاربندان در جریان برگزاری رقابتهای دو و میدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و در مرحله نهایی رقابت ماده ۸۰۰متر در جایگاه ششم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
در این رقابت تکتم دستاربندان با ثبت زمان ۲:۱۱.۶۶دقیقه عنوان ششم را کسب کرد.
 در این گروه پیش از پیرجهان دوندگان کشورهای ترکیه و دو ورزشکار از مراکش در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
,
,
,
,
 
,
بیش‌تر بخوانید:
, بیش‌تر بخوانید:,
 
, , ,

بازیهای همبستگی اسلامی؛ یک طلا و دو نقره در تنیس روی میز؛ یک نقره و دو برنز در پاراشنا

, بازیهای همبستگی اسلامی؛ یک طلا و دو نقره در تنیس روی میز؛ یک نقره و دو برنز در پاراشنا, , ,

بازیهای همبستگی اسلامی؛ صید یک طلا و ۲ نقره توسط پاراشنا/ صدرنشینی هندبال زنان با یک برد پرگل

, بازیهای همبستگی اسلامی؛ صید یک طلا و ۲ نقره توسط پاراشنا/ صدرنشینی هندبال زنان با یک برد پرگل,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه