اخبار داغ

برپایی ۹۴ موکب بوشهری در کشور عراق

برپایی ۹۴ موکب بوشهری در کشور عراق
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه اقدامات خوبی در بحث راه‌اندازی موکب‌ها صورت گرفته افزود: استان بوشهر ۹۴ موکب دارد که داخل مرز، لب مرز و در داخل خاک عراق برای زائران و راهپیمایان اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس اکبر پورات معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با تاکید بر لزوم‌ ترویج شعائر اسلامی و شیعی در جامعه اظهار داشت: قیام عاشورا یک رویداد عظیم در تاریخ بشریت است و باید ابعاد مختلف این واقعه برای مردم به خوبی تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با تاکید بر اینکه از مهم‌ترین دلایل قیام، زنده نگه داشتن اسلام و گسترش امر به معروف و نهی از منکر بوده افزود: امروز باید در ترویج این سنت‌‌ها اهتمام ورزیم.

,

پورات با بیان اینکه اقدامات خوبی در بحث راه‌اندازی موکب‌ها صورت گرفته افزود: استان بوشهر ۹۴ موکب دارد که داخل مرز، لب مرز و در داخل خاک عراق برای زائران و راهپیمایان اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

,

وی با اشاره به استقبال مردم از مراسمات دهه اول محرم ابراز داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در دو سال اخیر، امسال مراسم راهپیمایی میلیونی اربعین با شکوه خاصی برگزار می شود.

,

معاون سیاسی استاندار بوشهر با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات ستاد عتبات عالیات استان بوشهر در ساماندهی موکب‌ها گفت: ستاد عتبات عالیات با جدیت و با کیفیت مطلوبی پای کار است و اقدامات موثری برای ساماندهی موکب‌ها انجام داده است که موجبات استقبال بیشتر مردم می‌شود.

,

در این نشست سایر اعضا نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی اربعین مطرح کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه