اخبار داغ

استاندار ایلام در گفت‌وگو با دانا عنوان کرد؛

برطرف شدن مشکل تردد با گذرنامه موقت از مرز مهران/ تردد بیش از ۴۰ هزار زائر از مرز مهران به عتبات عالیات طی روز گذشته

برطرف شدن مشکل تردد با گذرنامه موقت از مرز مهران/ تردد بیش از ۴۰ هزار زائر از مرز مهران به عتبات عالیات طی روز گذشته
بهرام نیا از برطرف شدن مشکل تردد با گذرنامه موقت از مرز مهران خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته با مقامات عراقی، تردد زائران با گذرنامه موقت از سر گرفته شد.
[

حسن بهرام نبا استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته ماموران مرزی عراق واقع در مرز مهران به زائرانی که برگه موقت داشتند، اجازه ورود به خاکشان را ندادند که با مذاکرات صورت گرفته با مقامات عراقی، بلافاصله مشکل پیش آمده برطرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این مطلب که با پیگیری‌های صورت گرفته، تردد زائران با گذرنامه موقت از سر گرفته شد، گفت: در حال حاضر تردد زائران حسنی با گذرنامه موقت بدون مشکل در حال انجام است.

, گذرنامه موقت, .,

استاندار ایلام با اشاره به این مطلب که از ابتدای روز شنبه تاکنون بیش از ۴۰ هزار زائر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شدند، افزود: اوج مراجعه زائران به مرز مهران از 16 شهریور ماه آغاز خواهد شد، اما در حال حاضر نیز شاهد حضور قابل توجهی از زائران در مرز مهران برای ورود به عراق هستیم، در واقع پیش بینی می‌شود بیش از ۶۵ درصد زائران اربعین برای تشرف به عتبات عالیات از مرز بین المللی مهران تردد کنند.

,

بهرام نیا در ادامه با بیان این مطلب که عبور زائران در حال حاضر از مرز مهران به صورت روان در جریان است، گفت: نسبت به سال‌های گذشته تعداد گیت‌های خروجی را افزایش داده‌ایم و حدود100  گیت در این ارتباط در نظر گرفته شده است.

, .,

 

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

ممانعت عراقی‌ها از ورود زائرانی که برگه گذر موقت دارند

, ممانعت عراقی‌ها از ورود زائرانی که برگه گذر موقت دارند,

صادر شدن ۳۰۰ هزار برگ تردد ویژه اربعین

, صادر شدن ۳۰۰ هزار برگ تردد ویژه اربعین,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه