اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی بوشهر اعلام کرد:

توزیع نوشت‌افزار ایرانی بین دانش آموزان نیازمند در بوشهر

توزیع نوشت‌افزار ایرانی بین دانش آموزان نیازمند در بوشهر
حسین معینی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید پویش هم‌کلاسی مهربان سه با هدف تامین لوازم‌التحریر ایرانی و اسلامی البسه و کفش و هزینه ثبت‌نام کتب درسی مدارس برای دانش‌آموزان نیازمند آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سپاس، حسین معینی امشب در گفتگو با خبرنگاران از آغاز توزیع بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و عنوان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید پویش هم‌کلاسی مهربان 3 با هدف تامین لوازم‌التحریر ایرانی و اسلامی البسه و کفش و هزینه ثبت‌نام کتب درسی مدارس برای دانش‌آموزان نیازمند آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،,

معینی با بیان اینکه توزیع 2 هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی با همکاری بسیج سازندگی و حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر بین دانش‌آموزان نیازمند صورت گرفته است گفت: حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسر استان بوشهر در روزهای آینده آماده دریافت نوشت‌افزار و کمک‌های مومنانه از مردم استان و توزیع میان دانش‌آموزان نیازمند هستند.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با قدردانی از مشارکت خیرین در پویش هم‌کلاسی مهربان 3 اظهار کرد: با توجه به تداوم این پویش و اهمیت کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید از خیران و مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌شود در اهدا نوشت‌افزار، کیف و کفش دانش‌آموزان نیازمند مشارکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه