اخبار داغ

باحضور مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد انجام شد؛

افتتاح کارگاه خیاطی در زندان گچساران برای اشتغالزایی زندانیان+تصاویر

افتتاح کارگاه خیاطی در زندان گچساران برای اشتغالزایی زندانیان+تصاویر
کارگاه خیاطی مددجویان زندان گچساران با اشتغالزایی برای ۱۰ نفر از زندانیان با حضور مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد بهره‌برداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، با حضور منصوربیژنی، مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولین کارگاه خیاطی زندان گچساران در راستای ایجاد اشتغال مولد برای زندانیان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

منصور بیژنی ادامه داد: این دومین کارگاه آموزشی است که برای اشتغال زندانیان افتتاح شده است ،اگرچه تمام تلاش خود را برای اشتغال زندانیان و خانواده آن ها نیزبه کار خواهیم گرفت.

,

مدیر کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:بنابراین اشتغال نقش مهمی در توانمندسازی و غنی سازی اوقات فراغت زندانیان فراهم می کند به گونه ای که با کسب درآمد توسط فرد زندانی ، بخشی از دغدغه های اقتصادی خانواده اش نیز کاسته خواهد شد.

,

بیژنی درادامه افزود :با این وجود نیز زندانیان باید با احساس مسئولیت و شرکت در برنامه های اصلاحی و تربیتی خود را برای زندگی سالم اجتماعی مهیا کنند،هرچند ارائه تسهیلات اشتغالزایی به کار و فعالیت های فرهنگی و تربیتی در زندان ها با هدف باز اجتماعی کردن زندانیان صورت می گیرد.

,

مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نیز همراه با ذیحساب و کارشناسان فنی اداره کل استان از نقاط مختلف زندان گچساران ازجمله پروژه بند جدید تاسیسات کارگاه زندان، بازدید و به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه