اخبار داغ

معاون بهزیستی لرستان:

۹۵۰ فقره کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان بهزیستی اهدا شد

۹۵۰ فقره کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان بهزیستی اهدا شد
وفایی گفت: در نیمه اول امسال، ۹۵۰ فقره کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان بهزیستی اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا وفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیر‌افلاک، اظهار داشت: یکی از خدمات بهزیستی، اهدای کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحتت پوشش است که از ابتدای سال جاری تاکنون به ۹۵۰ نفر از مددجویان و فرزندان مددجو کمک هزینه ازدواج پرداخت شد که در مجموع چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک،,

وی با اشاره به مسکن مددجویان، افزود: در نیمه اول امسال ۱۷۸ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده که تعهد امسال بهزیستی واگذاری ۴۰۰ واحد منزل مسکونی می باشد و ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز کمک هزینه مسکن به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

,

معاون بهزیستی لرستان عنوان کرد: همچنین در سال جاری ۲۳ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن در اختیار مددجویان قرار داده شده که این وام ۱۰ ساله با سود چهار درصد است تا افراد تحت پوشش بتوانند از این تسهیلات برای تهیه مسکن استفاده نمایند.

,

وفایی خاطر نشان کرد: در این مدت نیز ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت شده که منجر به ایجاد اشتغال برای ۶۷۵ نفر شده است اما با توجه به این که کل تسهیلات اشتغال امسال ۲۱۰ میلیارد تومان بوده اما بانکها در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را ندارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه