اخبار داغ

فرمانده سپاه فتح در جمع بازاریان و اصناف کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

منشأ و هدف خطرناک شعار "زن، زندگی، آزادی"/ می‌خواهند هفت کشور از ایران بسازند

منشأ و هدف خطرناک شعار "زن، زندگی، آزادی"/ می‌خواهند هفت کشور از ایران بسازند
سردار خرم با تشریح منشأ و هدف خطرناک شعار " زن، زندگی، آزادی "، حمایت از زنان ایرانی را یک دروغ بزرگ توسط جبهه غرب دانست و بر امنیت بی نظیر زنان در ایران تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، سردار خرم دل در نشست با بازاریان، اصناف و فعالان فضای مجازی استان گفت: حدود یک ماه پیش دختری به نام  مهسا امینی فوت می‌کند فضای مجازی مملو از این‌موضوع شد که پلیس ایران یک دختر را کشته و قاتل این دختر است متعاقب آن که این دختر کرد بود مسائل، درگیری‌ها و تخریب‌هایی در سراسر کشور صورت‌گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در ادامه با تشکر از مردم فهیم ، آگاه و با بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد  مبنی بر این که فهم و درایت به خرج  دادند و اسیر بازی‌های مجازی نشدند؛ بیان کرد: چه اتفاقی افتاد که این  دختر خانم به هر شکلی فوت می‌کند و این‌گونه فضای اجتماعی جامعه ما ملتهب می‌شود، عده‌ای به خیابان می‌آیند و در دانشگاه و مدارس تحت عنوان بحث حجاب و آزادی زنان این اتفاقات صورت می‌گیرد.

,

فرمانده سپاه فتح افزود:  ما در بخشی از مسائل مشکلاتی داریم مثلاً در حوزه اقتصاد و معیشت؛ در بحث اشتغال گرفتاری‌هایی داریم،  این موضوعات باعث شده‌است که عظمت، شوکت و قدرت کشورمان را کمتر متوجه شویم دنیا متوجه این‌موضوع شده‌است که ایران در چه جایگاهی  از این منظومه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی قرار دارد آن‌ها بهتر از ما متوجه هستند.

,

, ,

 

,

وی ادامه داد:  سال ۵۷ ما هیمنه و سلطه آمریکا را شکستیم،  پیروزی انقلاب اسلامی سلطه آمریکا را نه‌فقط در ایران بلکه در منطقه از بین برد یک  روزی آمریکا در منطقه سلطان بلامنازع بود و ایران ژاندارم منطقه بود،  با پول خودمان اسلحه می‌خریدیم و سازماندهی می‌کردیم آموزش دادیم اما سرباز آمریکا بودیم، اگر منافع آمریکا در هر جایی به خطر می‌افتاد سربازان ایرانی بودند که باید آن‌جا را سرکوب می‌کردند شاه، نخست‌وزیر و وزیر ما را انگلیس و آمریکا  منصوب می‌کردنداینها خاطرات خود بازماندگان نظام سلطنتی و پادشاهی است،  امروز جمهوری اسلامی ایران نه‌فقط در منطقه ما الگوست بلکه در امریکای لاتین که بیخ گوش آمریکا است، متأثر از سیاست‌ها و دیدگاه‌های ما هستند دارند و به آمریکا نه می‌گویند .

,

وی گفت: امروز اگر می‌بینید روسیه و چین در مقابل آمریکا ایستاده‌اند بواسطه الگو پذیری از جمهوری اسلامی ایران است  که می‌شود در مقابل آمریکا هم ایستاد، امروز اگر در عراق ، سوریه، لبنان، فلسطین و افغانستان در سینه آمریکا می‌ایستند آمریکا را به شکست می کشانند، به واسطه این است که از ایران دیدند که می‌شود در مقابل آمریکا ایستاد.

,

 فرمانده سپاه فتح گفت: ترامپ رئیس‌جمهور نادان آمریکا اعلام کرد که ما ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کرده‌ایم اما عایدی ما هیچ بود و با فلاکت از افغانستان خارج شدند؛ در حوزه مسائل اقتصادی مردم ما در فشار هستند و فشار اقتصادی جدی به خانواده‌ها وجود دارد اما همین اقتصادی که این‌گونه تحت فشار است را با اقتصاد اروپایی که مثلاً متمدن است مقایسه کنید؛ می‌بینید که یک دلار پول برق و گاز کم‌ و زیاد می‌شود به خیابان می‌آیند اصلا تحمل ندارند، کشوری که ۴۳ سال در تحریم بوده اما این اقتصاد بازهم روی پای خودش ایستاده‌است.

,

وی در ادامه با تاکید بر این که امنیت از سلامت هم بهتر است و امروز امن‌ترین کشور در دنیا هستیم بیان کرد: ۴ میلیون دوربین در پایتخت انگلستان نصب است همه حرکات تحت کنترل است،  پیام می‌دادند که ساعت گران‌قیمت دستتان نکنید اگر کسی به شما حمله کرد ساعت را بدهید و مقاومت نکنید، این وضعیت امنیت امروز پایتخت انگلستان است، پلیس امریکا در چند سال گذشته چهار هزار نفر را که دستگیر کرده، کشته است، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر را در ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ در خیابان کشته است، این قانون نیروهای پلیس آمریکا است که گفته اگر احساس کردید مجرمی می خواهد به شما تعرض کند به او شلیک کنید.

,

, ,

 فرمانده سپاه فتح در ادامه این نشست بیان کرد: اگر جمهوری اسلامی ساقط شد چه چیزی می‌خواهند جایگزین آن کنند؟ چه کسانی بحث براندازی را پیش می‌برند؟ یکی از گروه‌ها سازمان مجاهدین خلق یا منافقین است؛ این‌ها ۱۷ هزار نفر از مردم این سرزمین را به شهادت رساندند، جریان کومله و دموکرات که در غرب کشور علیه ما سازماندهی می‌کنند شعارشان "زن زندگی آزادی" است، این گروه وابسته به شوروی سابق هستند، اما آیا معنی آن را می‌دانیم؟ این شعار کومله و دمکرات ایران نیست مربوط به پ ک ک و کردهای ترکیه است که سوسیالیست و بی‌دین هستند، دین برای آن ها معنا ندارد می‌گوید زن باید آزاد باشد اما قید اصلی آزادی که باید انجام دهد این است که نباید خانواده تشکیل دهد.

,

وی ادامه داد: در زیر زمین سنگرهای این گروه های پژاگ  حتما ۱ یا ۲ زن حضور دارد، هر زنی که عضو این گروه ها می شود حتما باید بی حیثیت شود، اینها از زنان این را می خواهند، "زن زندگی ازادی" که می گویند این است.

,

 سردار خرم دل ادامه داد: زنان و مردان شیعه بدون اینکه بدانند این گروه ها به دنبال چه چیزی هستند دنباله رو آن ها می شوند و تاثیر می پذیرند، بدانیم کجا هستیم و پیرو شیطان نشویم، کلیپی پخش شد که چند زن کاملا لخت شده بودند اما همان کشورها علیه شان اعلام جرم کرد که حق این کار را ندارید.

,

وی افزود: می گویند زنان ایران باید آزاد و لخت باشند و روسری سر نکنند، اگر این اتفاق هم بیفتد آیا مشکل دیگری ایجاد نمی شود؟ این ها هیچ مرزی قائل نیستند ، چادر و حجاب و لباس بهانه است.

,

فرمانده سپاه فتح تصریح کرد: ما در کشوری هستیم که از نظر قومیتی رنگارنگ است، هویت های مختلف دارد، ایران قلب دنیا است ، هیچ کشوری در دنیا موقعیت ما را ندارد ، هم از لحاظ سیاسی و البته جغرافیایی طوری هستیم که همه به ما وصل هستند ، یک طرف شبه قاره هند، یک طرف قفقاز، یک طرف بین النهرین؛ هر کس به ایران مسلط شود همه  عالم در اختیار اوست، می خواهند 7 کشور از دل ایران بیرون بیاورند، می خواهند ایران را تکه تکه کنند، سقوط ایران را به خواب هم نخواهند دید اما بر فرض اینکه ایران سقوط کرد جایگزین آن چه کسی خواهد بود؟ کومله؟الاحوازیه؟ هر کدام که بیایند در ایران حمام خون راه خواهد افتاد چون رهبری واحد وجود ندارد و هرکس ایران را برای خودش می خواهد.

,

, ,

 

,

سردار خرم دل با اشاره به جنایت های صورت گرفته علیه زنان و دختران توسط گروه هایی مانند کومله تاکید کرد: حمایت این گروه ها از زنان ایرانی یک دروغ بزرگ است، امروز امنیتی که زنان ایرانی دارند در هیچ جای دنیا وجود ندارد، امروز زنان غربی را در ویترین می گذارند و قیمت گذاری می کنند، اینگونه می خواهند از حقوق زن دفاع کنند؟ بر گردن زنان شان قلاده می اندازند، زنان اروپایی را در 250 سال پیش ببینید که چگونه بودند و امروز چگونه هستند، امروز ایران در حال پیشرفت و توسعه است می خواهند امنیت کشور را بر هم بزنند، قومیت ها را برهم بزنند، همه قومیت ها در ایران همیشه کنار هم بوده اند به دنبال بر هم زدن این آرامش هستند.

,

فرمانده سپاه فتح گفت: برخی ها اسیر فضای مجازی شده اند ، نسل امروز ما را اینگونه بمباران می کنند، مردم استان واقعا فهم و بصیرت و شعور دارند، هیجاناتی گاها وجود دارد طبیعی است، این انقلاب و این کشور میراثی کهن است و تا ابد دست ما خواهد بود به شرط اینکه متحد و پشت هم باشیم، هیچوقت یک اروپایی نمی خواهد ما در امنیت کنار هم باشیم.

,

وی در پایان گفت: به عنوان یک سرباز از شما می خواهم با تعمق بیشتر به موضوعات نگاه کنید، حرف ها را بشنوید و هر کدام بهتر بود انتخاب کنید، وظیفه ما امنیت و توسعه کشور و امنیت مردم است و به وظیفه خود عمل می کنیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه