اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

بلاتکلیفی مسافران در گاراژ یاسوج به سی‌سخت

بلاتکلیفی مسافران در گاراژ یاسوج به سی‌سخت
مسافران محور یاسوج به سی‌سخت از نداشتن کارت‌خوان و مطالبه پول نقد توسط رانندگان و گاراژدار گلایه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس محور ارتباطی یاسوج به سی سخت به طول ۳۵ کیلومتر یکی از از محورهای پر تردد استان کهگیلویه و بویراحمد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این محور که دارای پیچ های خطرناک و صعب العبور است هم اکنون در حال بهسازی و تعریض بوده و دستگاههای ماشین آلات راهسازی در حال فعالیت در آن هستند.

,

همچنین دو دهنه تونل به طول ۱۵۰۰ در این محور تعبیه شده که پیمانکار به صورت شبانه روز در حال فعالیت است، اما یکی از از معضلات مردم سی سخت که ساکن یاسوج هستند مشکل پایانه مسافربری یا همان گاراژ مسافربری است.

,

گاراژ مسافربری یاسوج به سی سخت در شهداء دو واقع شده بود و اکنون وضعیت مناسبی ندارد، در واقع آن مکان سابق توسط مالک مصادره شده است و اکنون رانندگان مجبور هستند در خیابان پارک کنند که خود موجب ترافیک و شلوغی خیابان خواهد شد.

,

همچنین نداشتن کار کارتخوان توسط رانندگان و مطالبه پول نقد از مشتری یک دیگر از معضلات مسافران این مسیر است که روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

,

اکنون کرایه مسیر یاسوج به سی سخت ۲۸ هزار تومان بوده که مسافران می باید حتما آن را به صورت نقد پرداخت کنند و عدم دسترسی خودپرداز بانک و دریافت پول نقد معضلی است که مسافران را نگران کرده و خواهان پیگیری آن هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه