اخبار داغ

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان:

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می‌شود

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان برگزار می‌شود
حجت پور گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج 25 تا 27 آبان ماه در لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن حجت‌پور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می توانند در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه، تولید محتوا کنند.

,

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان با بیان اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است، عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا ۲۲ آبان ماه مهلت دارند از طریق سایت event.bsijmajazi.ir ثبت نام کنند.

,

وی با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از روز چهارشنبه ۲۵ آبان لغایت جمعه ۲۷ آبان در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم ها به صورت حضوری در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه به رقابت می‌پردازند.

,

حجت پور با اشاره به اینکه در روز اختتامیه رویداد، تولیدات مورد داوری قرار می‌گیرد و تیم‌های برگزیده اعلام می‌شوند، گفت: به تیم های اول ۷۰ میلیون ریال، تیم های دوم ۵۰ میلیون ریال و به تیم های سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این رویداد، جهت شرکت در رویداد کشوری معرفی شده و جوایز ارزنده‌ای نیز به تیم های برتر تعلق می‌گیرد.

,

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان هدف از برگزاری رویداد را نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در عرصه‌ تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی دانست و افزود: ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه‌ تولید محتوای بسیج، شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌و‌کار‌های مجازی و دیجیتال بومی نیز از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

,

وی یادآورشد: رویداد تولید محتوای بسیج یک بخش مردمی نیز دارد که به صورت مجازی برگزار می شود، شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در سه بخش کلیپ و ویدیو تلفن همراه، پوستر و آثار گرافیکی، عکس و عکس نوشت به دبیرخانه رویداد ارسال کنند که به آثار برگزیده هر بخش ضمن راهیابی به رقابت کشوری، جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه