اخبار داغ

مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد:

ویژه‌برنامه «روشندلان بینا» در بروجرد برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه «روشندلان بینا» در بروجرد برگزار می‌شود
پهلوان گفت: ویژه برنامه روشندلان بینا با حضور نابینایان عضو کتابخانه علامه شهیدی بروجرد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متفاوتی در بروجرد برگزار می شود که مهمترین برنامه این مناسبت، برنامه روشندلان بینا است که همه برنامه های این روز با حضور نابینایان عضو کتابخانه علامه شهیدی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نابینا عضو کتابخانه نابینائیان هستند که از کتابها و خدمات در نظر گرفته شده در این کتابخانه استفاده می کنند و بخشی از این کتابخانه به صورت تخصصی با همه امکانات در اختیار افراد نابینا قرار گرفته است.

,

مدیر کتابخانه های عمومی بروجرد تصریح کرد: همچنین عصر شعر یار مهربان، برنامه دیگری است که طی این هفته برگزار می شود البته علاوه بر این برنامه مهم، برنامه های دیگری از جمله برپایی نمایشگاه کتاب، قصه گویی، نشست کتابخوان مدرسه، بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها نیز برگزار می گردد.

,

پهلوان عنوان کرد: در روز ۲۴ آبان ثبت نام از متقاضیان در کتابخانه ها رایگان است و افراد در این روز با مراجعه به کتابخانه ها بدون هزینه می توانند ثبت نام نمایند.

,

وی بیان کرد: در بروجرد هفت کتابخانه نهادی وجود دارد که یکی از این کتابخانه ها روستایی است، ۹ کتابخانه مشارکتی و کتابخانه آستان قدس رضوی وجود دارد و بالغ بر شش هزار عضو فعال در این کتابخانه ها فعالیت دارند که حدود ۱۴۰ هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها قرار دارد.

,

مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد با اشاره به سرانه فضای کتابخانه در بروجرد بیان کرد: سرانه فضای کتابخانه در بروجرد به ازای هر ۱۰۰ نفر دو متر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه