اخبار داغ

فاجعه ایذه نشانه خشم سرویسهای اسراییلی و سعودی از شکست فراخوان های سه روز اخیر

فاجعه ایذه نشانه خشم سرویسهای اسراییلی و سعودی از شکست فراخوان های سه روز اخیر
تحلیلگر سیاسی غرب آسیا و اندیشکده بنیان گفت: فاجعه تروریستی ایذه و به رگبار بستن مردم بی گناه و مامور پلیس و شهید و مجروح شدن چندین نفر یک انتحار ناشی از خشم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عربعلی، تحلیلگر سیاسی غرب آسیا و اندیشکده بنیان گفت: فاجعه تروریستی ایذه و به رگبار بستن مردم بی گناه و مامور پلیس و شهید و مجروح شدن چندین نفر یک انتحار ناشی از خشم است.

عربعلی تاکید کرد: حادثه تروریستی شاهچراغ نیز درست پس از  شکست جریان ضد ایرانی دعوت به آشوب و اغتشاش رخ داد و اینبار نیز بعد از شکست مطلق فراخوانهای سنگین سه روز اخیر یک عملیات تروریستی مذبوحانه اتفاق افتاد

تحلیلگر سیاسی غرب آسیا و اندیشکده بنیان افزود: رد پای گروهک های تجزیه طلب تکفیری در ترورهای مسلحانه کور، و رد پای گروهک نفاق در تهدید های خیابانی به اعتصاب و... قابل ملاحظه است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بدون تردید بستر اصلی ایجاد این نا آرامی ها جمعیت بسیار محدودی از عناصر فریبخورده و البته عناصر سازماندهی شده است که دیگر با استدلالهای رسانه ای نمی شود آنها را قانع کرد و سوراخ کردن کشتی توسط معدودی عنصر آشوب ساز نمی تواند با مماشات ادامه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه