اخبار داغ

حضور فرزندان دیار اولین‌ها در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد+تصاویر

حضور فرزندان دیار اولین‌ها در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد+تصاویر
نخبگان جوان شهرستان لنده در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با محورهای گردشگری، شهیدان خوب و بازی‌های محلی شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، نخبگان جوان شهرستان لنده در چهارمین رویدادملی تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه وبویراحمد با محورهای گردشگری، شهیدان خوب و بازی های محلی شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تیم تولید محتوای دیجیتال شهرستان لنده به منظور شرکت در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه ویویراحمد در یاسوج با سه تیم در حوزه های پویانمایی و بازی سازی شرکت کردند.

,

مسئول فعالان فضای مجازی شهرستان لنده گفت: یکی از بهترین و برترین ایده های که در طی چهارسال گذشته به منظور هدفمندکردن رویکردها و عملکردها در حوزه تولیدات به خصوص تولیدات فاخر در قالب های انمیشن، پویانمایی، ساخت اپلیکیشن موبایلی و بازی های موبایلی را داشته باشند.

,

, ,

سید اسماعیل میری گفت: شهرستان لنده در طی این چهار سال نیز با بهره مندی از ظرفیت های بالقوه نوجوانان و جوانان در این رویدادها شرکت کرده است.

,

وی گفت: هفته گذشته نیز اولین رویداد شهرستانی تولید محتوای دیجیتال با حضور بیش از 12تیم در شهرستان لنده برگزارشد که باعث یک جهش خوب در شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان این شهرستان شده است.

,

میری گفت: توجه به زیرساخت های فنی و آموزشی و توانمندسازی آحاد مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان در این حوزه ها می تواند علاوه بر توانمند کردن آنان باعث منبع درآمدی برای آنها نیز خواهد شد.

,

وی در ادامه گفت: شهرستان لنده نیز در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان نیز با 3تیم در حوزه بازی سازی و پویانمایی شرکت کرده است که امیدواریم در این رویداد48ساعته شاهد رقایت خوبی این تیم ها با سایر تیم ها استانی هستیم.

,

, ,

ایمان محتشم مسول تیم پویانمایی شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت:این اقدام در نوع خود قابل تحسین است واز مجموعه های مختلف بسیج به خصوص فضای مجازی متشکریم که چنین زمینه ای را برای شناسایی و توانمندسازی نوجوانان و جوانان برای به تصویر کشانیدن توانمندی های آنان فراهم کرده است.

,

وی افزود:توجه مسئولان بسیج و سپاه به این مهم باعث شده است تا رویکرد تولید محتوایی در سطح جامعه به سمت و سوی خلق ایده و هدفمندکردن تولیدات محتوایی قوی صورت پذیرد.

,

محتشم گفت: برگزاری چنین رویدادی در سطح استان باعث ایجاد حس رقابت و فضای برای خلق ایده ها و توانمندی های افراد مختلف خواهد شد و امیدواریم سایر سازمان ها و نهادهای فرهنگی در سطح جامعه که دارای بودجه های خوبی در حوزه فرهنگ هستند بتوانند در این حوزه گام بردارند.

,

, ,

متین دستاران در ادامه گفت: بیش از 4سال است که در رویدادملی تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت داریم و در این سال ها تجارب ارزشمندی کسب کردیم.

,

این نوجوان لنده ای شرکت کننده در چهارمین رویدادملی استانی گفت: امسال نیز با کسب تجارب ارزشمندی که در طی این سال ها با حضور در این رویدادهای کسب کردیم در حوزه پویانمایی شرکت کردیم که امیدواریم خروجی کارما باعث خق اثری ماندگار در این رویداد شود.

,

, ,

محمد امین تقوی از سازندگان بازی های موبایلی در این دوره گفت: امسال نیز برای سال دوم است که در این دوره شرکت می کنم و امیدواریم که در این زمینه بتوانیم شاهد خروجی قابل قبولی باشیم.

,

عبدالوهاب تقی زاده گقت:برگزاری چنین رویدادی های می تواند باعث تبلور استعدادهای بالقوه نوجوانان و جوانان و تبدیل به بالفعل خواهدشد.

,

کارشناس ارشدمهندسی کامپیوتر گفت:توجه به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند باعث توانمندی افراد و کسب درآمددر حوزه دییجیتال مارکت ها شود.

,

وی گفت: از تلاش و مجاهدت سازمان فضای مجازی بسیج در هدایت و ساماندهی مهم در طی چندسال گذشته باعث شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان در حوزه های مختلف شده است.

,

, ,

محمد ریاحی گفت: توجه به ظرفیت ها و پتاسیل های موجود در جامعه یک امر مهمی است که باید توسط ادارات  و نهادها صورت گیرد ولی این مهم در طی این سال ها فقط به همت سازمان فضای مجازی بسیج صورت گرفته است که نتیجه آن نیز باعث خروجی های ارزشمندی شده است.

,

در ادامه نیز مسئول  مجمع فعالین فضای مجازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: شهرستان لنده، شهرستان استعدادهای برتر برای این دوره از رویداد استانی است که تیم های شرکت کننده به نسبت سال قبل با توانمندی خیلی خوبی حضور پیدا کردند.

,

, ,

محمود محمدی ابراز داشت: تیم های شرکت کننده امسال نیز پویاتر و قوی تر در این رویدادچهارم شرکت کردند و امیدواریم همانطوری که این شهرستان به شهر اولین ها معروف است امسال نیز در این رویداد ملی شاهد افتخار آفرینی تیم های شرکت کننده باشیم.

,

وی در ادامه با بیان اینکه باوجودی که شهرستان لنده دارای نرم جمعیتی پائین تری به نسبت سایر شهرستان های استان است ولی استعدادهای نابی را در این شهرستان شاهد هستیم تصریح کرد: امیدواریم در این رویداد با خلق ایده های برتر و سناریوهای بسیار قوی شاهد کسب افتخارات بهتری در حوزه استارت آپ استانی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه