اخبار داغ

سازمان هواشناسی گزارش داد؛

برف و باران در راه است/ هوا سردتر می شود

برف و باران در راه است/ هوا سردتر می شود
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور در هفته آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد که منجر به سردتر شدن هوا و بارش برف و باران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر اعلام سازمان هواشناسی، روز جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱، بارش باران در سواحل دریای خزر و به صورت پراکنده در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکز البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روز شنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، بارش در اردبیل و سواحل دریای خزر تشدید می‌شود. همچنین برخی مناطق شمال غرب و برخی نقاط دامنه‌های جنوبی البرز، بارش و وزش باد پیش بینی می‌شود.

,

یکشنبه، بارش در شمال غرب کاهش می‌یابد و در سواحل شمالی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران، ارتفاعات این مناطق و اردبیل برف پیش بینی می‌شود.

,

روز دوشنبه این وضعیت در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل ادامه خواهد داشت. همچنین برای استان‌های البرز و تهران بارش انتظار می‌رود و با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در این روز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در جنوب غرب، مناطق زاگرس مرکزی، برخی مناطق بوشهر، فارس و کرمان آغاز می‌شود.

,

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، روز سه‌شنبه بارش‌ها در مناطق اعلام شده، ادامه خواهد داشت.

,

همچنین، طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده (۱۳ تا ۱۵ آذر) در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز شاهد بارش برف خواهیم بود که احتیاط برای تردد در محورهای مواصلاتی این مناطق ضروری است.

,

از یکشنبه تا سه‌شنبه کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۸ درجه برای نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود

,

آسمان تهران نیز قسمتی ابری گاهی وزش باد و در بعد از ظهر با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه