اخبار داغ

حمایت خانواده شهدای هنرمند کرمانی از گزاره برگ ملی هسته‌ای+ تصاویر

حمایت خانواده شهدای هنرمند کرمانی از گزاره برگ ملی هسته‌ای+ تصاویر
خانواده شهدای هنرمند استان کرمان با امضای گزاره برگ ملی هسته ای خواستار رعایت حقوق هسته‌ای کشورمان در مذاکرات شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "کرمان هنر" خانواده شهدای هنرمند استان کرمان با امضای گزاره برگ ملی هسته ای خواستار رعایت حقوق هسته‌ای کشورمان در مذاکرات شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان هنر,

 

,

در این طومار آمده است : ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی، شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت ۶ اصل زیر می دانیم.

,

 

,

تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضا توافقنامه کاملاً لغو (نه تعلیق) شود.

,

 

,

دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت و هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

,

 

,

هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود و هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

,

 

,

در این بیانیه تصریح شد: توافق هسته‌ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

,

 

,

منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته‌ای رعایت شود و گرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ۶ گانه فوق را ندارد.

,

 

,

IMG

, IMG, IMG,

انتهای پیام /ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه