اخبار داغ

سپاه و بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی پیش قدم شده اند

سپاه و بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی پیش قدم شده اند
فرمانده منطقه سوم نیرو دریایی سپاه تاکید کرد: امام با توجه به آموزه های دینی و با توجه به پیشینه ای که از حکومت های دینی داشتند، از متن مردم و در دل انقلاب نهادی را سازماندهی کردند به نام سپاه پاسداران که این سپاه بتواند از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ماهشهر امروز:سردار روانکار فرمانده منطقه سوم نیرو دریایی سپاه اظهار کرد: خداوند هدایای زیادی را به ملت ایران اعطا کرده که یکی از این هدایای با ارزش الهی حضرت امام(ره) بوده و امام هدیه ای بود که متعلق به تمام جوامع بشری بوده و نه تنها مردم ایران.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماهشهر امروز:,

وی افزود: انقلاب هدیه امام خمینی(ره) به ملت بوده و سپاه هدیه انقلاب به مردم بوده است.

,

سردار روانکار گفت: به برکت اسلام فقهای زیادی در جوامع اسلامی رشد کردند ولی کمتر دیده می شد این فقها به بحث حکومت داری اسلامی ورود کنند، اما حضرت امام(ره) که خود یک فقیه جامع الشرایط است، با استفاده از آموزه های دینی و قرآنی در دوره معاصر بعد از دوران معصومین پایه گذار یک حکومت اسلامی می شود.

,

فرمانده منطقه سوم نیرو دریایی سپاه تاکید کرد: امام با توجه به آموزه های دینی و با توجه به پیشینه ای که از حکومت های دینی داشتند، از متن مردم و در دل انقلاب نهادی را سازماندهی کردند به نام سپاه پاسداران که این سپاه بتواند از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کند و  این فرموده امام که« اگر سپاه نبود کشور هم نبود» موید همین موضوع است.

,

سردار روانکار با ذکر این نکته که جنگ فقط جنگ با توپ و تفنگ نیست، گفت: جنگ انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها، جنگ روانی است که دشمن با تمام توان بر علیه انقلاب و خصوصا ستون های این انقلاب که ولایت مطلقه فقیه و سپاه است فعالیت می کند و رجز خوانی های واهی را سر می دهند و در پاسخ به این رجز خوانی ها باید پاسخی داده شود.

,

وی افزود: ما در آئین دینی خودمان رجز خوانی واهی نداریم و تنها بر اساس توانمندی ها موضع گیری می کنیم و فرماندهان ارشد نظامی جمهوری اسلامی بر اساس اشرافیت کاملی که بر توانمندی های داخل و توانمندی دشمن دارند موضع گیری هایی انجام می دهند.

,

فرمانده منطقه سوم ندسا به نقش سپاه در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و تصریح کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی در بسیاری از موارد سپاه و بسیج پیش قدم شده اند و راه را نشان  می دهند و ما هم در منطقه سوم سعی می کنیم به درخواست مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و شکی  نداریم که با اقتصاد مقاومتی می شود در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

,

سردار روانکار در پایان گفت: در سال گذشته چندین پروژه  چند صد میلیونی را با هزینه چند ده میلیونی انجام  دادیم و ثابت کردیم که اگر بخواهیم با همت و مدیریت می شود بسیاری از کارها را انجام داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه