راه اندازی بنیاد فرزانگان در خلخال / خلخال موفق ترین شهرستان در کارگروه های مالی خرد استان اردبیل است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، بهزاد ستاری ظهر امروز  در نشست با امام جمعه شهرستان خلخال گفت: خلخال در حوزه کارگروه های مالی خرد موفق ترین شهرستان استان اردبیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی از راه اندازی بنیاد فرزانگان در خلخال خبر داد و افزود: این بنیاد با هدف توجه به سالمندان وبازنشستگان، ایجاد فضای پرنشاط برای این قشر و آموزش احکام و مباحث اعتقادی و اردویی راه اندازی می شود.

,

ستاری با اظهار خوشحالی از نبود خانه سالمندان در خلخال اظهار کرد: این فرهنگ در بین خانواده ها وجود دارد که فرزندان و خانواده ها خود مراقب پدر ومادر کهنسال خود هستند اما با این وجود داشتن چنین مکانی در خلخال ضرورزی است  که تاکنون مرکزی تاسیس نشده است.

,

ستاری گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی و شعار سال مقام معظم رهبری، توانمند سازی خانواده ها در اولویت است که در این خصوص گروه های مالی خرد در خلخال تشکیل شده که عملکرد مناسبی نیز داشته اند.

,

وی افزود: مرکز درمان و زوج درمانی فعال شده و کمپ ترک اعتیاد شهرستان خلخال نیز با هدف جلوگیری از آسیب ها و معضلات مواد مخدر در شهرستان فعال شده است.

,

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: همدلی و همکاری همکاران اداره بهزیستی بالا رفته و نسبت به گذشته وضعیت به مراتب بهتر شده است و انتظار می رود در کنار این همدلی خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه تسریع یابد.

,

ستاری از انجام تست بینایی 5000کودک خلخال وهمچنین انجام 1000 تست شنوایی در نه ماهه اول سال 1395 خبر داد.

,

ستاری با اشاره به اینکه همه در انقلاب سهم داریم و مسئول هستیم گفت: احساس مسئولیت اگر در تک تک مانباشد کاری انجام نخواهد شد و این احساس مسئولیت در نهاد بهزیستی بیشتر احساس شده و ما در جهت خدمت رسانی به مردم و اقشار آسیب پذیر تمام تلاش وسعی خود را به کار خواهیم گرفت.

,

وی حضور روحانیون در جامعه را یک فرصت مطلوب برای احیای ارزش های دینی  و تقویت پتانسیل های مذهبی عنوان کرد و حضور امام جمعه شهرستان خلخال در روز معلولین را قوت قلبی برای همکاران خود عنوان کرد.

,

ستاری از دایر شدن 8 مرکز مهد کودک روستایی در خلخال خبر داد و گفت: در مهدهای روستاها بر آموزش های لازم در زمینه مهارت های زندگی و عقیدتی و مذهبی و علمی تاکید می شود.

,

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از توجهات امام جمعه خلخال به مسائل و مشکلات حوزه بهزیستی تقدیر کرد.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خ 2

]
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال موفق ترین شهرستان در کارگروه های مالی خرد است.