مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصلی یاسوج برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو نشست هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز با حضور مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت درگذشت این عالم مجاهد و یار دیرین امام و رهبری گفت: مراسم این عالم مجاهد باید به بهترین شکل ممکن در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

,

محمدی با اشاره به تشکیل ستادهای تبلیغات و ستاد برگزاری مراسم افزود:دانشگاه آزاد باید در این مراسم حضور ویژه داشته باشد همچنین کلیه تبلیغات میدانی و آماده‌سازی جایگاه اصلی مراسم بر عهده این دانشگاه است.

,

وی عنوان کرد: این مراسم با حضور مسؤولان ارشد استانی، مدیران و عموم مردم از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

,

محمدی با اشاره به پوشش رسانه‌ای این مراسم توسط صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و سایر رسانه‌های مکتوب و مجازی استان، عنوان کرد: دستورالعمل لازم برای پوشش این مراسم به صدا و سیما و سایر رسانه‌ها ارسال می‌شود.

,

محمدی تصریح کرد: دستگاه‌های نظامی و قضایی استان با مطبوعات، رسانه‌ها و کسانی که قصد سوء استفاده از این مراسم را داشته باشند برخورد جدی می‌کند همچنین از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصلی یاسوج خبر داد و گفت: زمان برگزاری این مراسم 22 دی ماه در مصلی امام خمینی یاسوج است.