خیابان عدالت به نام شهید مهدی نوروزی نامگذاری شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این مراسم که همرزمان و همکاران و خانواده شهید حضور داشتند، سردار طلایی فرمانده اسبق ناجا تهران بزرگ و نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر در سخنانی با اشاره به تلاش های شهید نوروزی در دوران مختلف در کرمانشاه، کردستان، سیستان و بلوچستان و تهران و در مبارزه با تکفیری ها، قاچاقچیان و برهم زنندگان امنیت و برخورد با قانون شکنان در فتنه 88 ، از وی به عنوان دلاوری بزرگ و دارای بینش یاد کرد و ولایتمداری شهید نوروزی را فردی هوشمند، صادق و انقلابی حقیقی به تعبیر رهبری عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی کمترین کار را نامگذاری خیابانی در تهران به نام این شهید عزیز دانست و گفت: وظیفه ما در تکریم شهدا بسیار است و این وظیفه کمترینش نامگذاری این خیابان بود انشاالله رهرو خوبی برای آن شهید و همه مدافعان حرم باشیم.

,

 

,

مادر شهید نوروزی نیز در این مراسم در سخنان گوتاهی باتقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، مهدی را جوانی ولایتمدار و همواره در خدمت اسلام و انقلاب دانست که گوش به فرمان رهبری بود و ولایت و خط ولایت را برهمه چیز مقدم می دانست.

,

 

,

وی علاقه و محبت و خدمت به پدر و مادر را مشخصه بارز آن شهید خواند و گفت: روز موفقیت و شهادت وی غیر از ولایتمداری و ارادت به اهل بیت(ع)، همان خدمت به پدر و مادر بود.

,

 

,

مادر شهید نوروزی همچنین به مادران و زنان جامعه توصیه کرد فرزندان خود را ولایتمدار و شیفته اهل بیت و شهادت طلب بار بیاورند و درخدمت اسلام و انقلاب قرار دهند که رمز عاقبت بخیری آنان در همین است.

,

 

,

درپایان این مراسم علاوه بر تجلیل از مادر و خانواده شهید نوروزی، تابلوهای خیابان مزین به نام شهید مهدی نوروزی در منطقه شهر زیبا واقع در غرب تهران، رونمایی شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
همزمان با دومین سالگرد شهادت مهدی نوروزی ملقب به شیر سامرا و مدافع حرمین شریف عسکریین، امروز در مراسمی با حضور جمعی از همکاران، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان سپاه ناحیه قدس، ناجا و قوه قضائیه و مادر شهید، خیابانی در شهر زیبا به نام این شهید نامگذاری شد.