سخنی که سعی در دوقطبی کردن جامعه داشته باشد دور از تقوای سیاسی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان در پی  رحلت یار دیرین امام، انقلاب و رهبری که اشاره به برخی سخنان منتشر شده در شبکه های مجازی دارد، به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

"انا لله و انا الیه راجعون"

,

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت ناگهانی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای هاشمی رفسنجانی را به حضرت امام خامنه ای، ملت عزیز و خانواده ایشان تسلیت عرض می نماییم.

,

خدمات ارزشمند این روحانی مبارز در مسیر اعتلای آرمانهای انقلاب و اسلام و سوابق درخشان ایشان در مبارزه با طاغوت و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست. از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت الهی را مسئلت داریم.

,

در این برهه زمانی حساس هر عملی یا سخنی که سعی در دوقطبی کردن جامعه و برهم زدن آرامش اذهان عمومی را داشته باشد به دور از تقوای سیاسی و بر خلاف مصالح نظام و کشور است و دستمایه ای برای عناصر ضدانقلاب و دشمنان دوست نما، به منظور ایجاد شکاف و تفرقه قرار خواهد گرفت.

,

                                            والعاقبه للمتقین.

,

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان.

,

حوزه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

,

انتهای پیام/

]
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان ضمن تسلیت ضایعه جانسوز رحلت مرحوم هاشمی رفسنجانی در بیانیه ای آورده است: در این برهه زمانی حساس هر عملی یا سخنی که سعی در دوقطبی کردن جامعه و برهم زدن آرامش اذهان عمومی را داشته باشد به دور از تقوای سیاسی و بر خلاف مصالح نظام و کشور است.