کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در قزوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز  در حین گشت‌زنی در عوارضی آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک وخودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص،,

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودرو تعداد ۱۵۲ جفت کفش خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

,

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به ارزش ۱۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق مکشوفه تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

,

کشف ۱۱هزار لیترسوخت قاچاق در آبگرم

, کشف ۱۱هزار لیترسوخت قاچاق در آبگرم,

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شیکه توزیع مجاز در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ منصور خدایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت ماموران انتظامی بخش آبگرم از حمل مقادیری سوخت قاچاق توسط یک دستگاه کامیون ایسوز از طریق منابع مردمی مطلع شدند.

,

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با رعایت نکات انتظامی و ایمنی و علائم هشدار دهنده و اسقرار در محور آوج به قزوین در خیایان اصلی آبگرم کامیون را شناسایی و متوقف کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان آوج افزود : ماموران در بازرسی از این کامیون ۱۱ هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع مجاز کشف کردند.

,

وی در پایان با اشاره به ارزش ۱۳۲ میلیون ریالی  سوخت قاچاق کشف شده تصریح کرد: در این رابطه کامیون توقیف و سوخت تحویل شرکت نفت و متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
رییس پلیس آگاهی استان از کشف کشف کالای قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در قزوین خبر داد.