17 واحد صنفی متخلف در پارس آباد پلمپ شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین بهمنی با اعلام این مطلب به خبرنگار آران مغان گفت: برای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف، توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان پارس آباد اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان,

وی افزود: در همین ارتباط، پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی پارس آباد با همکاری اتحادیه مربوطه و اتاق اصناف، از تعدادی واحد صنفی در پارس آباد مغان بازدید کرد که در این زمینه 17 واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات پلمپ شد.

,

فرمانده انتظامی پارس آباد مغان در ادامه گفت: در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی روزهای گذشته، یک دستگاه سواری پژو 405 با یک میلیون 400 هزار تومان خلافی و یک دستگاه پژو 206 با خلافی یک میلیون و 150 هزار تومان جریمه پرداخت نشده توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

,

بهمنی از کشف و ضبط 170 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و کشف چهار فقره سرقت و دستگیری شش نفر سارق در این ارتباط خبر داد و افزود: همچنین ماموران نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد، در مدت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر و چهار نفر کلاهبردار شدند.

,

فرمانده انتظامی پارس آباد مغان با بیان اینکه پلیس شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت مطلوب و برخورد با متخلفان و مجرمان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست، انتقاد ها، پیشنهادها یا تقدیر از عملکرد پلیس را نیز با دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی پارس آباد مغان از پلمپ تعداد 17 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و توقیف 2 دستگاه خودرو با 25 میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.