پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان بهار آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهارانه، هوشنگ کرمی گفت: بهمن ماه سال ۱۳۹۲ با پیگیری وزارت جهادکشاورزی و نیروی انتظامی دستورالعمل اجرایی این طرح ملی مورد تقاضای کشاورزان توسط پلیس راهور جهت اجرا ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

وی در مورد اهداف این طرح اظهار کرد: هدف از شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی جلوگیری از تردد غیر مجاز ، کاهش احتمال تصادف و خطرات ناشی از آن، ایجاد مکانیسمی جهت بیمه نمودن این ماشینها، جلوگیری از فروش غیر قانونی ، سرقت و قاچاق، مشخص شدن مالکان قانونی و ایجاد فضا و زیر ساخت جهت به رهن بردن ماشین آلات جهت استفاده از تسهیلات بانکی و تسهیل شرایط برای امور مربوط به کارت سوخت این ماشینها است.

,

کرمی با اشاره به اینکه ماشین های کشاورزی تولید سال ۸۰ ( عمر زیر ۱۳ سال ) به بعد شامل این طرح می شوند افزود: تخصیص میزان سوخت و نظارت بر مصرف آن از جمله مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار به تشکیل پرونده پلاک گذاری برای830 دستگاه تراکتور و کمباین اشاره و تصریح کرد: با شناسنامه دار شدن تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی زمینه بهره مندی آنها از امکانات و خدمات مطلوب دیگری نیز در آینده فراهم خواهد شد.

,

تعداد ماشین آلات کشاورزی موجود در بهار  2764 دستگاه انواع تراکتور ، 27 دستگاه خودگردان ، 382 دستگاه کمباین ، و 120 دستگاه بیلر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از آغاز پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.