مرکز بهداشتی ودرمانی روستای حسین آباد در دهه فجر به بهر برداری می رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیروان ،رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار کرد : این پروژه با اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون ریال  و زیربنای یک هزار و 500 متر از پروژه‌های مهم در حوزه مراکز بهداشتی  ودرمانی روستایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دکتر حسین زارع  در ادامه اظهار داشت جهت جلوگیری از مهاجرت از روستاها به شهرها باید خدمات در روستاها افزایش پیدا کند ، و با افتتتاح این مرکز بهداشت و ایجاد کلاس های  آموزشی درخانه های بهداشت فرهنگ پیشگیری ایجاد کنیم، و این کار باعث می شود افراد کمتر به عنوان مریض به مراکز درمانی مراجعه کنند.

,

زارع  گفت مرکز بهداشت روستایی یعنی مرکز پیشگیری، اگر پیشگیری به عنوان یک فرهنگ جا می افتاد هزینه های درمان نیز کمتر می شد.

,

وی این مراکز را  پایه‌گذار سلامت مردم روستا در بحث مادر و کودک، سالمندان و بهداشت روان دانست و گفت: ساخت این مرکز بهداشت در دهه فجر 94 کلنگ زنی شد و دردهه فجر امسال به بهر برداری می رسد .

,

زارع تصریح کرد :خدمت کردن به مردم و رفع محرومیت ها و کاستی ها به مناطق محروم برای مسئولان مایه مباهات و افتخار است .

,

وی با بیان اینکه یکی از هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است افزود : دربخش درمانی  این هدف معنوی یعنی خدمت به مردم بزرگوارشهرستان  سرلوحه کارمان قرار دارد.

,

زارع در ادامه از کلنگ زنی مرکز بهداشتی ودرمانی  جدید روستای گلیان در دهه فجرخبر داد و گفت :مرکز بهداشتی ودرمانی روستای الله اباد نیز از پیشرفت فیزیکی  80 درصدی برخورداراست .

,

انتهای پیام/

]
دکتر زارع از افتتاح مرکز بهداشت و درمان روستای حسین آباد در دهه فجر امسال خبر داد.