تضعیف دستگاه قضا یک اقدام ضد انقلابی و به نفع آقازاده هاست/دولت رفع تمام مشکلات کشور را به برجام گره زد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ساوه گفت: با وجود انتقاداتی که به سیستم قضایی دارم ولی تضعیف دستگاه قضایی یک اقدام آمریکایی و ضد انقلابی است تا متخلفین فرصت سوء استفاده پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: احساس می شود توطئه ای در کار است تا دستگاه قضا نتواند با تخلفات آقازاده‌ها، برادران بعضی مقامات برخورد کند. عده‌ای با انتشار شایعات و تهمت ها قصد دارند اقتدار قوه قضائیه را بشکنند، در حکومت اسلامی دستگاه قضا باید مقتدر باشد و با هر متخلفی در هر جایگاهی برخورد کند.

,

حسینی ادامه داد: جنگ رسانه ای بین قوای مجریه و قضائیه به سود عده خاصی فرصت طلب است.

,

 برجام، حقوق های نجومی و رکود اقتصادی از مشکلات دولت است

,  برجام، حقوق های نجومی و رکود اقتصادی از مشکلات دولت است,  برجام، حقوق های نجومی و رکود اقتصادی از مشکلات دولت است,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: ۲۷ دیماه سالگرد اجرای برجام است و دولت همه چیز از آب خوردن تا بهداشت را به برجام گره زد و آن را آفتاب تابان دانست.

,

وی ادامه داد: طبق گفته رییس جمهور محترم قرار بود آنقدر رونق اقتصادی ایجاد شود که مردم نیازی به یارانه ۴۵ هزار تومان نداشته باشند، آیا واقعا این طوری شد؟

,

خطیب جمعه ساوه  با اشاره به مذاکرات مجدد با ۵+۱ تاکید کرد: اگر آمریکا بخواهد بیش از گذشته دبه کند و ضمن محدودسازی هسته ای بر تحریم ها بیفزاید، ما تحمل نمی کنیم.

,

وی ادامه داد: آقای عراقچی مجدد با ۵+۱ مذاکره کرد ولی اطلاعات کامل را در اختیار مردم قرار نمی دهند که بدانند آمریکا هنوز دنبال باج خواهی است تا تعهدات فراتر از برجام را بپذیریم و در عوض قول دهد تحریم ها اعمال نشود.

,

حسینی اعتماد به آمریکا را اشتباه دانست و بر اعتماد بر خدا و مشارکت مردم تاکید و به اطاعت از رهبری توصیه کرد.

,

وی عدم تحقق وعده های برجامی، حقوق های نجومی، رکود اقتصادی و ناامیدی فعالان اقتصادی را از مشکلات دولت دانست که باید حل شود.

,

آیت الله هاشمی عاقبت بخیر شد

, آیت الله هاشمی عاقبت بخیر شد, آیت الله هاشمی عاقبت بخیر شد,

امام جمعه ساوه گفت: با وجود انتقاداتی که آیت الله هاشمی بخصوص در سال های اخیر داشتیم ولی منکر مجاهدات این پیشتاز و یار امام و رهبری برای انقلاب نیستیم.

,

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند آقای هاشمی تا مرز شهادت پیش رفت و برای انقلاب مجاهدت بسیاری کرد. قرائت نماز توسط رهبری و حضور گسترده مردم انقلابی با شعارهای انقلابی تمام توطئه های دشمنان را برای دوقطبی سازی خنثی کرد .

,

حسینی با بیان اینکه مرحوم هاشمی عاقبت بخیر شد، بیان کرد: دشمنانی که از اوایل انقلاب اولین تهمت زنان به وی بودند در سال های اخیر سعی کردند او را از انقلاب جدا کنند و حتی حرمت مراسم درگذشتش او را رعایت نکردند ولی نقشه های آنها با سیل مردم انقلابی خنثی شد و هاشمی تا آخرین لحظه انقلابی ماند و عاقبت بخیر شد.

,

وی با اشاره به سخنان آیت الله هاشمی یادآوری کرد: در یکی از فیلم هایی که پخش هم شد وی آیت الله خامنه ای را عشق خود می دانست و رهبری هم می گفت سابقه آشنایی آنها ۵۹ سال است.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه ساوه گفت: احساس می شود توطئه ای در کار است تا دستگاه قضا نتواند با تخلفات آقازاده‌ها، برادران بعضی مقامات برخورد کند.