۱۴۵ کنتور هوشمند فهام در مهدیشهر نصب شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حافظی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: فهام طرحی برای هوشمندسازی کنتور است که نیازی به حضور مامور در محل و قرائت مصرف برق نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: اکثر کنتورهای برق شهرستان مهدیشهر کنتورعادی هستند و داریم طرح فهام را به به مرور در شهرستان اجرا می کنیم .

,

 مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه تاکنون 145 دستگاه کنتور هوشمند در طرح فهام در شهرستان مهدیشهر نصب کرده ایم، اضافه کرد: این طرح در شهرستان از مهرماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

,

حافظی مشترکین برق شهرستان مهدیشهر را 26 هزار و 842 مشترک عنوان کرد و افزود: با توجه به سهمیه ای که هر ماه در شهرستان برای نصب کنتور هوشمند داریم تاکنون در هر ماه حدود 50 کنتور بوده است.  

,

وی عدم امکان دستکاری در کنتور را از دیگر مزایای کنتورهای هوشمند برشمرد وخاطر نشان کرد: در اجرای طرح فهام و نصب کنتورهای هوشمند کنتورهای مراکز صنعتی و سپس مراکز تجاری و بعد عمومی اولویت دارند.

,

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر همچنین از اجرای 252 پروژه عمرانی در 9 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری 13 میلیارد و 824 میلیون و 177 هزار ریال بوده است.

,

حافظی به اهم پروژه های انجام شده اشاره کرد و افزود: 5 هزار و 618 متر احداث شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، یک هزار و 758 متر احداث شبکه فشار متوسط، 11 هزار و 587 متر اصلاح و بهینه سازی فشار متوسط و 14 هزار و 870 متر اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف از مهمترین اقدامات پروژه های برقی در 9 ماهه امسال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از نصب 145 کنتور هوشمند فهام در این شهرستان خبر داد.