منطقه اصلاندوز با 110 درصد بالاترین جذب منطقه‌ای را به خود اختصاص داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،دیوان اکبری‌فر پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیران سوادآموزی استان که در آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در این بین منطقه اصلاندوز با 110 درصد بالاترین و منطقه نیر با 74 درصد کمترین جذب منطقه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی گفت: مناطق بیله‌سوار، ارشق، انگوت و نیر چهار منطقه‌ای هستند که نتوانستند 100 در صد سهمیه ابلاغی خود را تحت پوشش ببرند.

,

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: برای سال 95 حدود 10 هزار و 500 نفر سهمیه در نظر گرفته شده بود که 10 هزار و 539 نفر برای کلاس‌های سوادآموزی جذب شد و از این تعداد پنج هزار و 39 نفر برای دوره سوادآموزی (معادل سوم ابتدایی)، سه هزار و 500 نفر برای دوره انتقال (معادل ششم ابتدایی) و 2 هزار نفر برای تحکیم سواد جذب و در حال آموزش هستند.

,

اکبری‌فر گفت: امکان افزایش جذب سوادآموز در بسیاری از مناطق استان وجود داشت ولی به دلیل محدودیت منابع مالی امکان افزایش جذب بالاتر از سهمیه برای استان مقدور نشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت:منطقه اصلاندوز با 110 درصد بالاترین و منطقه نیر با 74 درصد کمترین جذب منطقه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.