حرکت نمادین در پاکسازی محیط زیست بخش مرکزی شهرستان اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس بخشداری مرکزی شهرستان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک، گفت: برنامه ریزی برای داشتن محیطی سالم و بانشاط، وظیفه همه مردم و مسئولان است و باید در این مسیر برای داشتن منطقه ای پاک گام برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

احمد کریم پور اظهار کرد: به دلیل اهمیت هوای پاک، در اقدامی نمادین و جدید، برنامه ای در روز چهارشنبه ۲۹ دی، در بخش مرکزی شهرستان اصفهان اجرا می شود که اطلاع رسانی برای شرکت فعال مردم و مسئولان به شورا و دهیاری های روستاها در این برنامه انجام شده است.

,

وی افزود: برنامه پاکسازی محیط زیست و داشتن محیط زیست سالم راس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، از روستای اشکاوند به سمت شهر زیار با حضور عموم مردم و مدیران ارگان های دولتی برگزار و طی این برنامه مسئولان به صورت هماهنگ، با دوچرخه این مسیر را می پیمایند.

,

کارشناس مربوطه با ذکر اهداف این برنامه تصریح کرد: آگاه سازی مردم، ارتقاء فرهنگ زیباسازی فضای منطقه با حرکتی هماهنگ و همچنین جمع آوری زباله و تفکلیک آن به تر و خشک توسط شهروندان به صورت نمادین، از جمله اهداف مهم برنامه نیم روزه این هفته است که با قوت دنبال می شود.

,

وی با اشاره به اینکه فرماندار شهرستان اصفهان یکی از مشوقان بخشداری در اجرای این برنامه بود، خاطرنشان کرد: فرماندار در جلسه ای با مطرح شدن پیشنهاد این برنامه نمادین، گفت؛ با توان زیاد و هماهنگی لازم کار پاکسازی محیط زیست به صورت نمادین انجام تا زمینه حرکت های خوبی برای زیباسازی طبیعت شود.

,

کریم پور بیان کرد: از مردم و مسئولانی که در روستاهای مسیر فرعی قرار گرفته اند نیز برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

,

وی از حضور مسئولان محیط زیست، راهداری، کلانتری منطقه همچنین معاونین فرماندار برای شرکت فعال در این برنامه مهم و جدید خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
کریم پور گفت: همزمان با ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک، مردم و مسئولان بخش مرکزی شهرستان اصفهان در اقدامی نمادین، برای پاکسازی محیط زیست حرکت می کنند.