فعالیت 24 خانه قرآن روستایی در میناب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام و المسلمین رضا مسلمی،مسئول خانه قرآن روستایی هشبندی در کفتگو با میناب جنوب  گفت: خانه قرآن روستایی امام جواد(ع) در روستای احمدآباد  از توابع توکهور و هشتبندی کلاسهای متنوع قرآنی در طول سال در رشته های مختلف برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,

مسئول خانه قرآن روستایی امام جواد (ع) احمدآباد هشتبندی میناب افزود: 60 فراگیر در کلاس حفظ برادران ،کلاس مفاهیم و کلاس تجوید خواهران و برادران با حضور 35قرآن آموز و کلاس صحیح خوانی خواهران با حضور ۲۵ قرآن آموز فعالیت می کنند.

,

وی هدف از برگزاری کلاس های قرآنی، اشاعه و ترویج مفاهیم قرآنی با هدف آشنایی آحاد جامعه با فرهنگ قرآنی در منطقه توکهور و هشتبندی عنوان کرد.

,


حجت الاسلام مسلمی بیان داشت: برگزاری مراسم در اعیاد مذهبی و ولادت و شهادت ائمه اطهار، برگزاری محافل و همایش های قرآنی و مسابقات قرآنی ،مراسم پر فیض دعای ندبه از دیگر برنامه های این مرکز بشمار می رود.
وی ابراز داشت: خانه قرآن روستایی امام جواد(ع) به منظور ایجاد نشاط و انگیزه اردوی زیارتی قم و مشهد مقدس را نیز برای قرآن آموزان در برنامه های تابستانی خود گنجانده است.

,
,
,

42 خانه قرآن روستایی 7 خانه قرآن شهری و 3 موسسه قرآنی در شهرستان میناب فعال است.

,

انتهای پیام/

]
خانه قرآن روستایی امام جواد(ع) در روستای احمدآباد از توابع توکهور و هشتبندی با هدف ترویج مفاهیم قرآنی در این شهرستان فعال است.