کاهش 9 درصدی سرقت و افزایش 59 درصدی کشفیات موارد مخدر در گالیکش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه سردار «علی‌اکبر جاویدان» در جلسه شورای اداری گالیکش و مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه انتظامی این شهرستان گفت: شهرستان گالیکش، در بحث انواع سرقت‌ها 9 درصد کاهش سرقت و در سرقت‌های مهم 18 درصد کاهش دارد که نسبت به میانگین استان یک درصد بیشتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

, ,

وی افزود: در گالیکش 59 درصد افزایش کشفیات و 12 درصد کاهش تصادفات از ابتدای سال جاری تا آخر آذرماه گزارش‌شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: امروز تودیع فرمانده نیروی انتظامی گالیکش سرهنگ «غلام‌رضایی» به علت بازنشستگی و معارفه سرهنگ «علی فرامرزی» جانشین انتظامی گالیکش به‌عنوان سرپرست جدید است.

,

وی اظهار کرد: هدف اصلی ما خدمت به مردم است و اگر در زمان خدمت هدف ما خدمت به مردم و رضایتمندی آنان نباشد این خدمت فایده نخواهد داشت.

,

به گفته جاویدان در سال 95 سه اولویت مواد مخدر، امنیت اجتماعی و تصادفات، وظیفه نیروی انتظامی است.

,

وی خاطرنشان ساخت: از ابتدایی سال جاری تا پایان آذرماه در گلستان وقوع انواع سرقت‌ها 8 درصد کاهش دارد.

,

به گفته وی در این مدت درزمینهٔ کشفیات 153 درصد افزایش کشفیات داشتیم که رقمی معادل 3 تن و 632 کیلو انواع مواد مخدر کشف‌شده است.

,

جاویدان خاطرنشان ساخت: از ابتدای دی‌ماه تاکنون نیز در چند مرحله نزدیک به 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف‌شده است.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در موضوع انهدام باندهای فعال توزیع مواد مخدر هم 23 درصد افزایش برخورد و در دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متهاجر 37 درصد افزایش برخورد داشتیم.

,

جاویدان گفت: در سطح استان در این مدت 13 درصد در کل تصادفات، 16 درصد در تصادفات منجر به فوت و 13 درصد تصادفات منجر به مصدومین کاهش داشتیم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: سال جاری گالیکش 9 درصد کاهش سرقت داشته که نسبت به میانگین استان یک درصد بیشتر است.