اهدای ۱۰۰۰ جلد کتاب توسط خانواده شهید زراعتکار به کتابخانه کاشمر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد یعقوبی مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) در گفتگو با کاشمربصیر اظهار داشت: خانواده شهید احمد زراعتکار 1000 جلد کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، علمی، تاریخی و ... به کتابخانه زیارتگاه شهید مدرس اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 وی افزود: سنت حسنه اهدای کتاب به عنوان یک کار خداپسندانه، تأثیر بسزایی در توزیع دانش و دانایی و سهیم کردن مردم در اندوخته­های فرهنگی و علمی دارد.

,

یعقوبی ضمن تشکر و قدردانی از خانواده خیر و فرهنگ دوست شهید احمد زراعتکار خاطر نشان کرد: این کتاب­ها پس از روال اداری و فنی لازم، در اختیار اعضا و مراجعین به کتابخانه قرار خواهد گرفت.

,

وی ادامه داد: کتابخانه مجتمع فرهنگی شهید آیت ا... مدرس(ره) وابسته به آستان قدس رضوی به عنوان غنی‌ترین مجموعه فرهنگی و علمی منطقه با زیربنایی در حدود 1600 مترمربع، دارای 70 هزار جلد کتاب چاپی، 9400 منبع دیجیتال و تالارهای مجزای مطالعه ویژه خواهران و برادران، همه روزه پاسخگوی مراجعه‌کنندگان و پژوهشگران می باشد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت الله مدرس(ره) از اهدای ۱۰۰۰ جلد کتاب توسط خانواده شهید احمد زراعتکار به کتابخانه این مجتمع خبر داد.