برگزاری 10 برنامه محوری ویژه بانوان اردلی به‌مناسبت دهه فجر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، نسیم دهقانی مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه مبارک فجر شهرستان در یازدهمین جلسه کمیسیون امور بانون این شهرستان که در راستای برنامه دهه فجر امسال در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به اینکه نشاط برنامه های دهه مبارک فجر مستلزم ایجاد انگیزه برای حضور مردم است گفت: نقش سازمان ها، مردم، نهادها و انجمن های مردمی نیز در این زمینه نباید نادیده گرفته شود. نقش سازمان ها، مردم، نهادها و انجمن های مردمی نیز در این زمینه نباید نادیده گرفته شود.

وی با تأکید بر استفاده از توان و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مردم در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: ۱۰ برنامه محوری ویژه بانوان اردل در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

مسئول کمیته زنان و خانوار ستاد دهه مبارک فجر شهرستان اردل برگزاری همایش "نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی"، برگزاری مجالس و محافل انس با قرآن (ویژه خواهران)، برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم با عنوان "نقش زنان در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی"، برگزاری مسابقه با عنوان "رویدادهای مهم تاریخی در خصوص زنان از انقلاب تاکنون"، بازدید از خانواده محترم شهدا و جانبازان، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان را بخشی از برنامه‌های این کمیته در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر از سوی کمیته زنان و خانواده ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان اردل پرداختند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
]
خانم نسیم دهقانی از برگزاری 10 برنامه محوری ویژه بانوان به مناسبت دهه فجر در شهرستان اردل خبر داد.