آمار بالای طلاق در شأن شهر مذهبی کاشمر نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر، همایش خانواده ایده­ آل ویژه مزدوجین دانش آموزی به همت معاونت پشتیبانی و کارشناسی امور بانوان آموزش و پرورش کاشمر با حضور حجت الاسلام و المسلمین دهنوی استاد مشاور خانواده و برنامه گلبرگ شبکه سوم سیما برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

دکتر سعادتمند رییس اداره آموزش و پرورش کاشمر در این همایش ضمن تقدیر از حضور استاد دهنوی در کاشمر و در جمع زوج های جوان دانش آموز گفت: حضور استادی ارجمند و فرهیخته که با کلامی برگرفته از قرآن و عترت و احادیث اهل بیت(ع)، پیوندهای ناگسستنی بسیاری در جامعه ایجاد نموده است را مغتنم می دانیم.

,

وی افزود: ما در آموزش و پرورش بحث آسیب های اجتماعی را به صورت جدی پیگیری می کنیم، گر چه هر چقدر تلاش کنیم باز هم احساس می­کنیم نتوانستیم وظیفه خود را کامل انجام دهیم چرا که حوزه آسیب­ها متأسفانه آن­قدر پر مشغله و پر دغدغه است که نیاز به کار بسیار بیشتری دارد.

,

رییس آموزش و پرورش کاشمر ادامه داد: از کاشمر در گذشته به نجف اصغر و قم ثانی تعبیر می­شد اما متأسفانه در این شهر مذهبی به ازای هر چهار ازدواج، یک طلاق رخ می­دهد در صورتی که در شهری مانند کاشمر که دارالمؤمنین است و دارای زیارتگاه های متعدد امامزادگان اعظم می باشد باید وضعیت بهتر از این باشد.

,

وی آموزش مهارت های اجتماعی را لازم دانست وافزود: متأسفانه خشم زیاد، افسردگی بالا، عزت نفس پایین و خود کنترلی پایین از مشکلاتی است که باعث آسیب پذیری زیادی شده است و امیدوارم در سایه دستورات و تعالیم اسلام و آموزه­های مکتب تشیع بتوانیم بر نفس خود و بر این مشکلات فائق بیاییم.

,

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دهنوی استاد مشاور خانواده ضمن ابراز خرسندی از حضورش در این جلسه در موضوع خانواده ایده­آل و مشخصات و خصوصیات آن با زوج­های جوان سخن گفت و نسبت به شناخت زوایای مختلف همسر بیاناتی ارائه نمود و در پایان به سئوالات زوج­های جوان پاسخ داد.

,

در ادامه این همایش با همراهی و همکاری بانک مهر ایران، صندوق قرض الحسنه شهید شیخ فضل الله نوری و فروشگاه لوازم خانگی امپراطور تعداد 14هدیه، 25وام20میلیون ریالی و 10 وام 100 میلیون ریالی کمک هزینه خرید جهیزیه به قید قرعه به حاضران اهدا گردید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
همایش «خانواده ایده آل» ویژه مزدوجین دانش آموزی در سالن همایش مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار شد.