رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل برنامه های دهه فجر را تشریح کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، عظیم دشتی در جلسه ستاد برگزاری مراسمات ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مدیران انجمن‌های ادبی و هنری بسیج استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هنر بهترین وسیله و شیوه در بیان آرمان‌ها و حقایق انقلاب اسلامی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان چهره واقعی انقلاب اسلامی را برای جهانیان معرفی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی افزود: هنرمندان متعهد بسیجی در مورد تبیین و تبلیغ حقایق انقلاب شکوهمند اسلامی وظایف سنگین و خطیری به دوش دارند و در انجام این مأموریت خطیر و سنگین، خستگی‌ناپذیر و متعهدانه وارد کارزار می‌شوند.

,

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: بسیجیان  همواره در گسترش وبه ثمر نشستن اهداف بلندترسیم شده انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند ودر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

,

دشتی افزود: امروز نیز بسیجیان می‌توانند با تکیه بر نیروی ایمان، معنویت و پیروی از ولی امر مسلمین جهان در مقابل توطئه های رنگارنگ  نظام سلطه واستکبار جهانی بایستند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

,

وی تصریح کرد :  بدون شک بزرگترین حادثه واپسین دهه‌های هزاره دوم میلادی وقوع انقلاب اسلامی بود که به دست توانای فرزند خلف حضرت نبی مکرم اسلام , حضرت امام خمینی (ره) تحقق یافت و مردم‌سالاری دینی را در قلب جهان اسلام عینیت بخشید و مهر باطل بر پیشانی آنهایی زد که دم از دموکراسی و حکومت مردم بر مردم می‌زدند و هر روز جایگاه و نقش دین را در اداره امور جامعه متزلزل می‌کردند.

,

دشتی اضافه کرد: تمام تحلیل‌گران سیاسی و مسائل اجتماعی بر این باورند که انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای به بار نشست که حرکت‌ها و نهضت‌های مذهبی در دنیا افول کرده و تمام دگرگونی‌ها و حرکت‌های اجتماعی یا به غرب سرمایه‌داری و یا به یکی از کشورهای اقماری بلوک شرق وابسته بود.

,

مشاور هنری فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هدف انقلاب اسلامی را حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و نفی هرگونه سلطه و آزادی فکری و فرهنگی کشور در مقابل تهاجمات گسترده بیگانگان، برقراری حکومت اسلامی و ارائه تصویری جدید و زنده از حاکمیت مذهب اعلام کرد و گفت: حضرت امام (ره) به عنوان رهبر و سکاندار انقلاب برای نیل به اهداف مبارزاتی خود و حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و حاکمیت ارزش‌های دینی شیوه‌های سیاسی و الگوهای خاصی را برگزیده بود که برگرفته از فقه پویای شیعه و تاریخ پرافتخار اسلام بود.

,

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیبی بر آرمان‌های تبیین و ترسیم شده انقلاب اسلامی وارد کند چراکه ملت ایران برای حفظ استقلال همه‌جانبه خود صدها هزار نفر از بهترین فرزندانشان را تقدیم کردند و همچون کوه استوار بر سر عهد و پیمان خود با شهدا و امام شهدا هستند و از آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.

,

وی در ادامه بیان کرد: به میمنت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع هنری و ادبی از قبیل نمایش خیابانی محافل شعر انقلاب، نمایشگاه عکس حماسه حضور، نمایشگاه کاریکاتور، حافل ادبی و خاطره‌گویی توسط کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های استان و انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان اجرا می‌شود.

,

انتهای خبر/

]
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با تشریح برنامه های دهه فجر گفت: با استفاده از ظرفیت هنر فاخر، مبانی و پیام انقلاب اسلامی را می‌توان به نسل های کنونی تبیین کرد.