تخفیف ۳۰ درصدی مرکز معاینه فنی خلیل‌آباد در ارائه خدمات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از محمد مظلوم پناه، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در گرامیداشت 29 دی روز هوای پاک تنها مرکز معاینه فنی خودرو شهرستان با تخفیف 30 درصدی به همشهریان ارائه خدمات می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه با اشاره به نشست مشترک با مدیر تنها مرکز معاینه فنی خودروی خلیل‌آباد خاطرنشان کرد: طی هماهنگی‌ها با مدیر مرکز معاینه فنی خودرو صورت گرفت این مرکز در روز چهارشنبه 29 دی‌ماه آماده ارائه خدمات به خودروهای سبک با تخفیف 30 درصد است.

,

مظلوم پناه همچنین خودروهای غیراستاندارد را از مهم‌ترین عوامل آلودگی هوا دانست و تصریح کرد: تخفیف 20 درصدی فرصت مناسبی است تا خودروهای فاقد معاینه فنی از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه این تخفیف مخصوص خودروهای سبک است، اذعان کرد: شهروندانی که مایل به استفاده از این تخفیف هستند باید در 29 دی‌ماه از ساعت 7:30 صبح تا 17 بعدازظهر به آدرس انتهای بولوار جانباز، مرکز معاینه فنی نصر مراجعه کنند.

,

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خلیل‌آباد در پایان شعار 29 دی‌ماه روز هوای پاک را «باهم به‌سوی هوای پاک» عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خلیل‌آباد از تخفیف ۳۰ درصدی مرکز معاینه فنی این شهرستان همزمان ۲۹ دی‌ماه روز هوای پاک در ارائه خدمات خبر داد.