بهره مندی 334 مددجوی آذری از مشاوره حقوقی رایگان وکلای نیکوکار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حسین دشتی مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: در 9 ماهه امسال از 432 پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت این نهاد برای 105 پرونده رای صادر و مختومه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره حقوقی رایگان 236 وکیل نیکوکار آذربایجان شرقی بهره مند هستند،خاطرنشان کرد: هر وکیل نیکوکار با هماهنگی قبلی در یک روز از هفته با حضور در این نهاد مشاوره و خدمات حقوقی به مددجویان ارائه می دهد.

,

وی تاکید کرد: 334 نفر از مددجویان در 9 ماهه امسال از مشاوره حقوقی رایگان وکلای نیکوکار استان بهره مند شده اند.

,

دشتی از انعقاد تفاهم نامه بین این نهاد و سازمان بسیج حقوقدانان استان به منظور برخورداری مددجویان از خدمات حقوقی و مشاوره ای اعضای سازمان بسیج حقوقدانان خبر داد و افزود: طبق این تفاهم نامه ارائه مشاوره حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی،جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در یک روز از هفته و به صورت رایگان انجام می شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه 24 میز خدمت حقوقی با هدف تسهیل ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تشکیل شده است،افزود: میز خدمت حقوقی در راستای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجاد شده و مشکلات حقوقی، عدم توانائی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت از دلایل تشکیل آن است.

,

وی اظهارکرد: طی سال گذشته 458 پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت غربالگری و برای ۱۰۰ مددجو توسط وکلای نیکوکار مشاوره رایگان حقوقی صورت گرفته شده است.

,

دشتی خاطرنشان کرد:269 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد دانشجو و یا فارغ التحصیل رشته حقوق هستند.

]
از ابتدای سال جاری تاکنون 334 نفر از مددجویان آذری از مشاوره حقوقی رایگان 236 وکیل نیکوکار استان بهره مند شده اند.