اعطای تسهیلات ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برای مشاغل خانگی به خانواده های شهدا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ محمد علی سلیمی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در همایش کاریابی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ درصد از مردم ما کارمند هستند افزود: فرصت شغلی در استان ما زیاد است و اعتبارات نیز وجود دارد فقط باید این اعتبارات هدایت شوند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه در مناطق روستایی ما فرصت اشتغال زیادی داریم اظهار داشت:ایجاد فرصت شغلی در بین رستائیان به مراتب بیشتر از شهرها می باشد و این نیازمند همت و تغییر نگرش می باشد.

,

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: حقی که شهدای عزیز بر گردن ما دارند وصف ناشدنی است و با توجه به ظیفه ایی که همه دستگاه ها در راستای ایجاد اشتغال بویژه برای خانواده های شهدا و ایثار گران دارند سبب شد که یک تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد شهید و امور ایثار گران استان هرمزگان، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و همچنین انجمن صنفی کارفرمایی و کاریابیهای غیر دولتی استان منقد شود.

,

سلیمی اظهار داشت:در این تفاهم نامه مقر رشد که اولویت معرفی فرصت های شغلی که توسط انجمن صنفی کاریابی ایجاد می شود به خانواده های معزز شهدا  و ایثارگران تخصیص پیدا کند.

,

وی ادامه داد: علاوه بر فرصت های شغلی تسهیلات کم بهره در قالب خود اشتغالی، مشاغل خانگی و کسب و کار های خرد نیز برابر با اولویت برای خانواده های شهدا  ایثار گر در نظر گرفته شود.

,

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان درپایان خصوص میزان تسهیلات اعطای گفت: این میزان برای مشاغل خانگی از ۱۰ میلیون تومان شروع می شود و تا سقف ۱۰۰ میلیون با تسهیلات کم بهره داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان از اعطای تسهیلات ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برای مشاغل خانگی و کسب و کار های خرد به خانواده های شهدا خبر داد.